جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1393     
جشنواره اقوام ایرانی در باغ موزه قصر تهران

به گزارش شهرداری نیوز، رییس باغ موزه قصر گفت: جشنواره  اقوام ایرانی با همکاری شهرداری منطقه 7 از 26 اردیبهشت ماه تا 8 خرداد ماه سال جاری از ساعت 9 تا 22 به مدت دو هفته در باغ موزه قصر برای بازدید مردم دایر است.

محمدرضا سعیدی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت: در این جشنواره گروههایی از اقوام قشقایی،آذربایجان،کردستان،گیلان،لرستان و سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت که به مراسم آیینی و موسیقی محلی خویش می پردازند.

رییس باغ موزه قصر،مهمترین اهداف این جشنواره را حمایت از صنایع دستی استانها،ترویج و زنده نگهداشتن فرهنگ اقوام و معرفی  آنها به شهرنشینان از جمله تهران و کاهش هزینه های اوقات فراغت با انجام کارهای مشارکتی وحضور خانواده ها در کنار هم دانست.

وی افزود: با توجه به  اینکه تنها چند روز از برپایی این جشنواره گذشته، به جرات می توان گفت استقبال مردم بسیار خوب و رضایتمند بوده است.

سعیدی ضمن تشکر از مردم که در تمام زمینه ها یار و یاور این مجموعه بوده اند گفت: خوشبختانه مردم با فعالیتهای فرهنگی این مجموعه همیشه همراه بوده اند اما خواهش من از مسئولان این است که با بوروکراسی های اداری طولانی برای برگزاری چنین جشنواره های فرهنگی مانع از انجام فعالیتهای فرهنگی نشوند و از آنجاییکه رهبر معظم امسال را به فرهنگ نیز اختصاص داده اند بتوانیم با استفاده از ظرفیتها و امکاناتی که مهیاست در این زمینه و در پیشبرد سخنان رهبر گام موثر و بیشتری برداریم.

وی در پایان گفت:اگر بتوانیم از فرصتهایی مانند برگزاری چنین جشنواره هایی برای حضور و مشارکت مردم بخصوص جوانها بهره ببریم می توان تا اندازه ای از آسیب های اجتماعی در جامعه کاست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: