جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 ارديبهشت 1394     
بازدید میدانی شهردار منطقه ۴ از پروژه‌های در دست اقدام

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه ۴ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی افزایش می‌یابد افزود: با بهره برداری از ۱۳ پروژه فرهنگی اجتماعی، ورزشی و تفریحی شاهد تحولات زیرساختی در منطقه ۴ خواهیم بود.

مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ پروژه باغ پرندگان لویزان را یکی از اقدامات خوب مدیریت شهری تهران در ده سال اخیر عنوان کرد و افزود: با اتمام فاز نخست باغ پرندگان در فضایی به مساحت ۶ هکتار، فاز ۲ این پروژه در فضایی به مساحت ۱۶ هکتار شامل سازه پرندگان آبچر، قفس جغد و پرندگان شکار، کلینیک تخصصی پرندگان، زیستگاه طوطی سانا، قفس لک لک و حواصیل و ساختمان تکثیر و تولید و قفس کبوتران و مرغ و خروس در دستور کار قرار گرفت و در حال اجراست.

وی پروژه پارک آبی بوستان ساحل را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام منطقه ۴ عنوان کرد و گفت: پروزه پارک آبی بوستان ساحل با همکاری بخش خصوصی در دست اقدام است و هم اکنون نیز در مرحله اتمام خاکبرداری- نیلینگ و شاتکریت قرار دارد. 

بهاری اضافه کرد: پارکینگ این مجموعه در ۵ طبقه و در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در دست اقدام است. 

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به احداث یادمان شهدای گمنام بوستان پلیس افزود: آجرکاری ستون‌های یادمان و نصب سنگ قبور این پروژه به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله اجرای سنگفرش کف قرار دارد و طبق پیش بینی‌های بعمل آمده تا سوم خرداد ماه به پایان خواهد رسید. 

وی در ادامه از بهسازی سالن سینمای فرهنگسرای اشراق خبر داد و افزود: پروژه بهسازی تنها سالن سینمای منطقه ۴ با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است. 

بهاری اضافه کرد: احداث ساختمان سرای محله نارمک به مساحت ۵۳۲۰ متر مربع، و سرای محله خاک سفید به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های در دست اقدام منطقه ۴ است. 

شهردار منطقه ۴ تهران خاطر نشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی قاسم آباد (شهربانو)، مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر، ساختمان‌های اسکان کارگری شهید رجایی در ناحیه ۹ و شهید کرد در ناحیه ۲ و همچنین ساختمان پلیس راهور به همراه سوله بحران شهید آب‌شناسان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام منطقه ۴ است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: