جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 دی 1392     
وحدت و همدلی در اجرایی نمودن راهبردهای ابلاغی مورد تاکید است

به گزارش شهرداری نیوز ، دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 در ادامه بازدیدهای هفتگی از سطح نواحی منطقه ، ضمن حضور در ناحیه یک بر وحدت و همدلی همکاران در اجرایی نمودن راهبردهای دهگانه مدیریت ارشد شهری تاکید نمود و خواستار دقت و اهتمام ویژه در نهادینه شدن این راهبردها شد . 

دکتر انجمنی در این جلسه با اشاره به اینکه جهادی بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود : در راستای تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری در دوره جدید خدمت مبنی بر "جهاد ادامه دارد" ما می توانیم با خدمتگزاری بهینه به شهروندان و انجام وظایف به این جهاد جامه عمل بپوشانیم .

بنابراین گزارش ، شهردار منطقه در این جلسه صمیمی که ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 30 آذر ماه در ناحیه یک منطقه و با حضور معاونین ، مدیران ستادی ، دبیر دبیران شورایاری و دبیران شورایاری محلات ناحیه یک ، شهردار ناحیه ، روسای ادارات و پرسنل این ناحیه برگزار شد بر تقویت همدلی ، وفاق ، دوستی ، مودت و احساس تعلق همکاری و سازمانی توصیه نمود .

وی افزود : باید ارتباط تنگاتنگی بین معاونین ، شهرداران نواحی و مدیران ادارات برقرار باشد تا مجموعه مدیریت شهرداری منطقه به عنوان یک سیستم دقیق ، نظام مند و هوشیار و همانند یک پیکره واحد عمل نماید و خواهش بنده از اعضای محترم شورایاری این است که در تمام زمینه های نگهداشت شهر دقت و نظارت داشته باشند تا بتوانیم به وظایف خود بهتر عمل نماییم .

دکتر انجمنی با اشاره به اینکه بافت فرسوده از جمله دغدغه های مدیریت ارشد شهری است گفت : باید با همکاری و تعامل با همکاران سازمان نوسازی و تلاش بیشتر در این زمینه نسبت به مرتفع نمودن مشکلات بافت فرسوده گام برداریم و در واقع حل مشکل بافت فرسوده بدون در نظر گرفتن مشارکت و توسعه اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود .

شایان ذکر است ، در این جلسه ضمن بررسی شاخصه های اجرایی راهبرد ابلاغی دکتر قالیباف ، موارد اجرا شده توسط روسای ادارات ناحیه یک گزارش گردید و معاونین حوزه های مربوطه توضیحات تکمیلی و برنامه های آتی را بیان نمودند و مقرر گردید با تشکیل جلسات مستمر دوستانه کارها با دقت و سرعت بیشتری پی گیری شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: