جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 ارديبهشت 1394     
ارائه طرح ترافیک 94 متقاضیانی که مدارک شان را بعد از 15 اردیبهشت تحویل داده اند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک اعلام کرد: آی.دی کارت های آرم طرح ترافیک آن دسته از متقاضیانی که پس از تاریخ 15 اردیبهشت ماه به دفاتر خدمات الکترونیک برای تحویل مدارک مراجعه کرده اند، از طریق همان مرکز قابل دریافت است و دیگر تحویل پست نمی شود.

مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه طی سال جاری تمامی آی.دی کارت های آرم طرح ترافیک سال94 از طریق پست به درب منازل شهروندان ارسال شده است، گفت: تنها آن دسته از شهروندانی که مدارک خود را از تاریخ 15 اردیبهشت ماه به بعد به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل داده اند، می توانند از طریق مراجعه به همان دفاترهمانند سنوات گذشته آی.دی کارت های خود را دریافت کنند .

وی در توضیح بیشتر تشریح کرد: زین پس هزینه 4 هزار تومانی پست کسر می شود. به طوری که آی.دی کارت ها در سازمان حمل و نقل و ترافیک به چاپ می رسد و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارسال می شود. شهروندان ههم می توانند مانند سنوات گذشته یک هفته پس از تحویل مدارک به دفاتر، از طریق همان دفتر نسبت به تحویل طرح 94 خود اقدام کنند .

قنبرنژاد تصریح کرد: اکنون شهروندان تنها از طریق 14دفتر خدمات الکترونیک شهر که  کد و نشانی آنها بر روی سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir  درج شده است می توانند نسبت به دریافت مدارکشان اقدام کنند .

مدیر واحد صدور آرم در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان برای دریافت ای دی کارت های خود از پست با نداشتن بارکد محموله پستی مواجه شده اند، گفت: برای دریافت این بارکدها نیاز به مراجعه حضوری به واحد صدور آرم نیست و شهروندان می توانند از طریق سایت مذکور بارکد محموله پستی خود را دریافت کنند .

به گفته وی دریافت بارکد از طریق مراجعه به سایتwww.tehran.ir  و بازکردن پنجره بررسی وضعیت درخواست میسر خواهد بود و کد مرسوله ارسالی در فرم تکمیل شده پیش ثبت نام آنها درج شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: