جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 ارديبهشت 1394     
50 ارگان به کمپین آسمان آبی زمین پاک می‌پیوندند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 11 گفت: در راستای حمایت از کمپین آسمان آبی زمین پاک 50 ارگان و سازمان به کمپین می‌پیوندند.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به پیوستن نهادها و سازمان‌ها به کمپین آسمان آبی وزمین پاک اظهار کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی در 50 سازمان دولتی و خصوصی محدوده جنوبی منطقه، تناژ تفکیکی در این ادارات تا سطح قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌ نامه منعقد شده بین 27 واحد اداری شامل بیمارستان بهارلو؟، فارابی، داروخانه 13 آبان و ... به کمپین آسمان آبی پیوستندکه تا پایان خرداد ماه این طرح در ادارات و ارگان‌های دیگر انجام خواهد شد.

آبادیان تصریح کرد: طی این دوره آموزشی، کارکنان ادارات و سازمان‌ها با ضرورت تفکیک و کاهش تولید پسماند، حفظ محیط زیست و شناخت انواع پسماند خشک آشنا می‌شوند.

شهردار منطقه 11 در پایان گفت: از ابتدای طرح حمایت از کمپین آسمان آبی زمین پاک در محله راه‌آهن 2 هزار خانوار، محله آگاهی 2 هزار خانوار، محله هلال احمر 500 خانوار، محله انبار نفت 500  خانوار و محله عباسی نیز 500 خانوار به صورت شهر؟ در آموزش چهره به چهره شرکت کرده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: