جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
اصلاح فرهنگ شهروندی با رویکرد جدید مدیران شهری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های سال 94 این معاونت گفت: اصلاح فرهنگ شهروندی؛‌ رویکرد جدید مدیران شهری خواهد بود.

حجت الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به رویکرد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال جاری گفت: سبک زندگی، مدیریت پسماند و تفکیک و تبدیل زباله و... از مهم‌ترین رویکردهای 18گانه از محورهای اصلی این سازمان در سال 94 است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: تغییر جنس زباله را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل دانست که شهروندان با رعایت آن می‌توانند به بازیافت زباله کمک کنند.

وی در خصوص نمایش شعارهای فرهنگی و سطح شهر اظهار کرد: امسال بر اساس مأموریت‌های محول شده به شهرداری، تمام آثار هنری در برگیرنده شعارهای فرهنگی، در غالب کاریکاتور، فیلم، انیمیشن در سطح شهر به نمایش خواهند آمد.

امرودی با اشاره به تلاش هنرمندان در خصوص بحث تفکیک از مبدأ گفت: ماه رمضان امسال فیلمسازان با ساخت سریال‌های مختلف به موضوع تفکیک زباله از مبداء و مدیریت پسماند می‌پردازند که در فرهنگ‌سازی این موضوع بین مخاطبان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری افزود: برنامه‌های پرمخاطبی چون کلاه قرمزی، عموپورنگ، فیتیله‌ها به چند موضوع مهم از جمله سبک زندگی و همچنین تفکیک زباله از مبدأ خواهند پرداخت.

امرودی با اشاره به تعطیلات 110 روزی تابستانی، گفت: شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان برای شهروندان تهرانی تورهای گردشگری و همچنین غرفه‌های آسمان آبی و زمین پاک را برای آموزش شهروندان برپا خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: