جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 ارديبهشت 1394     
خاندان مضحک آل خلیفه!/عکس

العالم: این پایگاه بحرینی خاطرنشان کرد، پدرشان برای آنکه آنان جایگاهی مهم در آینده کشورو سیاست داشته باشند دختر"عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه سابق عربستان را به ازدواج یکی از آن و دختر "محمد بن راشد" حاکم امارات را به ازدواج دیگری در آورد.   

همچنین علی رغم سن اندک به آنان درجه بالای نظامی داد، اولی که متولد 1987 میلادی(28ساله) است با درجه سرهنگی فرمانده گارد سلطنتی و دومی که متولد 1989 میلادی (26 ساله) است با درجه سرگردی فرمانده نیروی ویژه گارد است.


 
شخصیت آنان ضد و نقیض است، علاقمند به صید با استفاده از عقاب، نوشتن قصیده، ورزش های سخت و شنا ازعربستان تا بحرین هستند و همزمان در جریان سرکوب مخالفان و اعتراضات مردمی که در سال 2011 دموکراسی را خواستار شدند، نقش شکنجه گر را ایفا کردند.   

خالد در مارس 2014 اعلام کرد که مسیر 42 کیلومتری دریایی میان عربستان و بحرین را در 12 ساعت شنا کرده است اما پس از مدتی ناصر که با یک گروه کامل شامل بالگرد، قایق، غواص، پرستار و تکنیسین برادرش را همراهی می کرد، گفت که برادرش خوابید و او شنا می کرد، امری که باعث تمسخر شدید آنان در شبکه های اجتماعی شد.

شاه بحرین کوشید برای جبران مورد تمسخر واقع شدن پسرش، وی را از درجه سروانی به درجه سرگردی در گارد سلطنتی ارتقا دهد و حتی برای تکریم وی مراسمی برگزار و تمام اعضای دولت مانند نخست وزیر را به شرکت در آن وادار کرد.

ناصر و خالد، پسران شاه بحرین، در دانشکده نظامی "سند هرست" انگلستان تحصیل کرده و با درجه دانشجو و سرباز عادی از آن فارغ التحصیل شدند.

خالد در اینترنت "رییس اصطبل های الخالدیه" معرفی شده و ناصر نیز "ابن البدویه" یا پسر بدوی نام دارد چون مادرش از خاندان آل خلیفه نبوده و بدوی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: