جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 ارديبهشت 1394     
بررسی مجدد طرح های ترافیکی در غرب تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت :‌باتوجه به رشد بی رویه جمعیت در غرب استان تهران، نیازمند بررسی دوباره طرح های روانسازی و ترافیکی در این منطقه هستیم.

آخوندی در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهرقدس گفت: طرح های ترافیکی غرب استان تهران نیازمند بررسی مجدد است .

وی افزود: باتوجه به عبور خط راه آهن در شهرستان قدس دستور ایجاد ایستگاه خطی برای شهروندانی که قصد تردد در مسیر تهران –شهرقدس دارند صادر شد و بزودی هموطنان می توانند از این ایستگاه قطار حومه ای استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات 6 خطه کردن جاده چیتگر در غرب استان تهران پیشرفت قابل توجهی داشته است ، افزود: بیش از 90 درصد این جاده ترانزیتی عملیات 6 خطه شدن به پایان رسیده و تنها 4 کیلومتر آن در دست انجام است که پیش بینی می کنیم تا هفته دولت این طرح بطور کامل به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: باتوجه به افزایش بارترافیکی در جاده های غرب استان تهران، وزارت راه  با همکاری شهرداری شهریار مطالعات احداث کمربندی جدید را نهایی کرد و بزودی اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح قدس بیش از 30 درصد از بار ترافیکی منطقه را کاهش خواهد داد ، افزود تاکنون برای این طرح 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای افتتاح کامل آن به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

آخوندی با اشاره به اینکه طرح تقاطع غیر همسطح قدس بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، افزود: رمپ خروجی شهرقدس افتتاح شده و  رمپ ورودی از بزرگراه فتح به سمت شهرقدس هم در دست احداث است و پیش بینی می کنیم تا 3 ماه آینده این بخش از تقاطع افتتاح شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: