جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 ارديبهشت 1393     
نخستین محموله پله برقی خطوط مترو به گمرک رسید

به گزارش شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران از ورود 15 دستگاه پله برقی ایستگاه های مترو به کشور خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی از ورود نخستین محموله پله های برقی خطوط مترو به گمرک تهران خبر داد و گفت: پله های برقی پس از ترخیص در خطوط مترو نصب خواهند شد .

وی با بیان اینکه عمده اعتراضات شهروندان در حوزه بهره برداری مترو، پله برقی های ایستگاه هاست، اظهار کرد: به دلایل تحریم ها در سال گذشته بسیاری از خریدهای ما دچار چالش شد و از سوی دیگر به دلیل عدم تعهد سازندگان داخلی، زمان زیادی در نصب پله های برقی از دست رفت .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه چالش های اقتصادی و تحریم ها ما را در مقابل تعهداتمان به شهروندان شرمنده کرد ، تصریح کرد: در حال حاضر سرانجام اولین محموله پله برقی ها به گمرک ایران رسیده است .

به گفته وی 15 دستگاه پله برقی از تعداد سفارشات شهرداری تهران اکنون در گمرک ایران آماده ترخیص بوده است و پس از آن در خطوط تعیین شده نصب خواهند شد .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه پله برقی های هر خط متناسب با اندازه های خطوط سفارش داده شده ،تاکید کرد: پس از ترخیص باید ببینیم کدام پله برقی ها مربوط به کدام خط بوده تا پس از آن در خط مذکور نصب شوند.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات شهروندان از عدم تحویل به موقع پله برقی ها بجا بوده ، تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند بیشترین همت و تلاشمان را در بخش بهره برداری از مترو بر روی رفع نقص پله برقی و نصب آن ها معطوف داشته ایم.

به گفته تشکری هاشمی در خطوطی که پله های برقی ساختار نامناسبی دارند نیز تعویض و جایگزینی پله ها در دستور کار است.

معاون شهردار تهران تاکید کرد : کسری پله های برقی در خطوط مترو سفارش داده شده که به زودی وارد خواهد شد تا این مشکل در تمام ایستگاه ها رفع شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: