جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 ارديبهشت 1393     
بیش از 15 هزار اقلام آموزشی محیط زیست در تهران قدیم توزیع می‌شود

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12، از توزیع بیش از 15 هزار اقلام آموزشی محیط زیست در این منطقه خبر داد.

محمدرضا حق‌پرست، مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 گفت: اجرای طرح توزیع بیش از 15 هزار اقلام آموزشی محیط زیست در محلات 13 گانه و نواحی6گانه منطقه 12 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و‌ آشنایی شهروندان در خصوص حفظ و نگهداری محیط زیست، کاهش آلایندگی زیست محیطی، آلایندگی هوا در سال 93 در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان محیط زیست منطقه12 با حضور در محلات 13 گانه این منطقه اقدام به توزیع بیش از 15 هزار اقلام آموزشی خواهند کرد.

حق پرست آموزشی، بروشور، کتابچه و پکیج‌های آموزشی محیط‌زیست پیرامون موضوع‌های آلودگی هوا، آلودگی آب و روش‌های جلوگیری از آن، تنوع زیستی، گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در شهر تهران، فقظ سبز شهری، آلودگی‌های خاک و نحوه جلوگیری از آن و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی محیط زیست آشنایی با راه‌های پیشگیری از آلودگی هوا، آب و خاک، حفظ و نگهداری محیط‌زیست و گونه‌های مختلف گیاهان و جانوران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: