جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 17 ارديبهشت 1394     
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:
نصب تابلوهای جدید اطلاع رسانی در 500 ایستگاه اتوبوس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تدوین برنامه ای برای اجرای طرح نصب تابلوی جدید اطلاع رسانی در 4 هزار ایستگاه اتوبوس در تهران خبر داد و گفت: پس از یک سال کار مطالعاتی در این طرح سرانجام از اوایل سال 94 این طرح به اجرا رسیده است که با نصب این تابلوهای جدید در ایستگاه های اتوبوس شهروندان دسترسی راحت تری به اطلاعات خطوط خواهند داشت.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: در حال حاضر 500 تا از این ایستگاه ها علائمشان نصب شده است و امید است تا 6 ماه نخست سال تمامی ایستگاه های اتوبوس به تابلوهای جدید مجهز شوند.

وی افزود: این علائم نشان دهنده این است که چه خطوطی از آن ایستگاه عبور خواهند کرد و مسافران براساس رنگی که بر روی تابلو مشخص است از جلوی اتوبوس ها می توانند تشخیص دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در سال های گذشته تمام خطوط اتوبوس ها 4 رقمی بوده است اما  در حال حاضر براساس جدول علمی برای یادگیری و سهولت مردم در سوار شدنشان کل خطوط اتوبوس ها در تهران 3 رقمی شده است.

سنندجی تصریح کرد: با نصب تابلوهای جدید در ایستگاه ها شهروندان دسترسی راحت تری به اطلاعات دارند به طوری که می توانند از دسترسی خطوط به ایستگاه های بی آرتی و مترو و ایستگاه های دیگر مطلع شوند.

وی در پایان گفت : همچنین تابلوهای دیگری نیز در ایستگاه های اتوبوس نصب شده است که نشان دهنده زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: