جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 ارديبهشت 1393     
تا پايان خرداد ماه ، تمام پيمانکاران طرح هاي عمراني شهرداري ورامين مشخص مي شوند

به گزارش شهرداري نيوز ، معاون عمراني شهرداري ورامين گفت: در روزهای گذشته اولین پل مجهز به پله برقی در جاده ورودی شهر ورامین افتتاح شد.

قاسمی در گفت وگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: شهرداري ورامين در سال جديد برنامه هاي عمراني را در دست احداث دارد که از آن جمله پلی است که بر روی ریل قطار شهر ورامین بزودی ساخته خواهد شد.

وی علت ایجاد این پل را وجود بیمارستان 15 خرداد اعلام کرد و اظهار داشت : بودجه هزینه شده برای  احداث پل 400 میلیون تومان بوده است که با توجه به تردد زياد خودروها و همچنين عبور عابران ، سالمندان و بيماران،احداث اين پل در اين مکان ضروري به نظر می رسید.

وي بودجه عمرانی سال جاری را 28 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: در راستای اجرای طرح های عمرانی مناقصه هايي براي مشخص کردن پيمانکاران طرح ها به اجرا خواهیم گذاشت و همه پيمانکاران طرح هاي عمراني تا پايان خرداد ماه از طريق مناقصه معرفی خواهند شد .

معاون عمراني شهردار ورامين در خاتمه خاطر نشان کرد : هم اکنون بودجه تمام طرح هاي شهرداري از طريق استانداري و به صورت دولتي تامين مي شود و هيچگونه طرحي در شهر ورامين به بخش خصوص واگذار نشده است و واگذاري طرح ها به بخش خصوصي در دست بررسي است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: