جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 ارديبهشت 1394     
معلمان نمونه کشوری تجلیل شدند

فارس: مراسم تجلیل از 44 معلم نمونه کشوری با حضور وزیر و آموزش پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ در این مراسم، تعدادی از معاونان وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

«خسرو نظری» قائم مقام وزیر در ستاد بزرگداشت مقام معلم طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه انتخاب معلم نمونه با رویکرد کیفیت‌بخشی در سال جاری برگزار شد، گفت:‌ برای انتخاب معلمان نمونه، انجام نظرسنجی از 2 هزار فرهنگی، رفع ابهام از طریق تالار گفت‌وگو، مکاتبه با حوزه‌های ستادی، جلسه با ستاد برگزاری معلمان نمونه استان‌ها و بازنگری شیوه انتخاب معلمان نمونه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای انتخاب معلمان نمونه فاکتورهایی در نظر گرفته شد و از دانش‌آموزان و شورای مدرسه نیز نظرسنجی شده است، افزود: کف امتیاز در سطح منطقه، استان و کشور برای انتخاب معلمان نمونه افزایش یافته است.

نظری با اشاره به اینکه 13 هزار و 493 معلم نمونه در سال جاری انتخاب شدند، ادامه داد: 12 هزار و 788 معلم در سطح منطقه، 661 معلم در سطح استان و 44 معلم در سطح کشور به عنوان معلمان نمونه انتخاب شدند.

قائم مقام  وزیر آموزش و پرورش افزود: از مجموع معلمان نمونه 6063 نفر در دوره ابتدایی، 2527 نفر در دوره متوسطه اول، 3310 نفر در دوره متوسطه دوم، 517نفر از حوزه استثنایی، 417 نفر از حوزه تربیت‌بدنی و 659 معلم‌یار انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه در سه حوزه، دانشی، مهارتی و ارزشی انتخاب شده است، گفت: 24 نفر صاحب تألیف، 32 نفر دارای مقاله، 5 نفر دارای مدرک دکترا، 26 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 13 نفر دارای مدرک لیسانس، 35 نفر مسلط به یکی از زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه، 2 نفر حافظ کل قرآن، 6 نفرحافظ بخشی از قرآن و 2 نفر جانباز بوده، 8 نفر سابقه حضور در جبهه، 6 نفر قاری قرآن، 13 نفر داور قرآن و 40 نفر تدریس در مناطق محروم و چند پایه داشتند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: