جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 ارديبهشت 1394     
داعش مسئول تیراندازی نمایشگاه موهن

تسنیم: تروریست‌های داعش مسئولیت تیراندازی در نزدیکی مرکز نمایش تصاویر موهن نسبت به پیامبر اسلام (ص) در تگزاس را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، داعش اعلام کرده است که مسئولیت تیراندازی در نزدیکی مرکز نمایش کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام در گارلند تگزاس را بر عهده می گیرد.

2 فرد مسلح روز گذشته با تیراندازی در نزدیکی این مرکز نمایش، یک مامور امنیتی آمریکا را زخمی کردند. نیروهای پلیس آمریکا پس از چند ثانیه به این تیراندازی پاسخ داده و هر 2 نفر را کشتند.

حدود 200 نفر در حال دیدن این تصاویر موهن بودند زمانی که این 2 فرد مسلح اقدام به شلیک گلوله کردند.

سخنگوی پلیس منطقه گارلند در تگزاس در این باره تاکید کرد که این 2 نفر در نزدیکی مرکز نمایش این تصاویر از خودروی خود بیرون آمدند و سپس شروع به تیراندازی کردند. یک مامور امنیتی از ناحیه پا در این تیراندازی زخمی شده است. پلیس نیز در واکنش به این تیراندازی به سوی این 2 نفر آتش گشود و هر 2 نفر را کشت.

هویت این 2 نفر هنوز فاش نشده است. پلیس فدرال آمریکا اف بی آی نیز خودروی این افراد را مورد بازرسی قرار داده تا از وجود یا عدم وجود مواد منفجره در آن مطمئن شود. پلیس مناطق اطراف را مسدود کرده است. فروشگاه های اطراف این منطقه نیز به سرعت تخلیه شده است.

در حمله تروریستی ژانویه به دفتر نشریه شارلی ابدو در فرانسه نیز حداقل 17 نفر جان خود را از دست دادند. نشریه شارلی ابدو نیز اقدام به چاپ کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر اسلام کرده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: