جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 ارديبهشت 1394     
تحقق صددرصدی تکمیل پروژه های نیمه تمام غرب تهران در سال 93

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به اهداف سازمانی و اولویت اجرای تسریع پروژه های نیمه تمام از تحقق 100 درصدی تکمیل این پروژه ها خبر داد و گفت: براساس زمان بندی و تمهیدات پیش بینی شده بخش اعظمی از پروژه ها در سال گذشته تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت و افزایش سرانه های مختلف شهری را در برداشت.

سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: برنامه ها و اقدامات سال گذشته با توجه به هدایت نقدینگی به سمت پروژه های نیمه تمام و اولویت نگهداشت پیگیری شد و بیش از 13 هزار مترمربع فضای عمرانی جهت ايجاد زيرساخت ها و گسترش سرانه های مورد نیاز احداث شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته چندین پروژه با کاربری های مختلف در راستای تکمیل سرانه ها در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و این پروژه ها در مدت زمان معین تکمیل و آماده بهره برداری شد.

حسینی افزود: تکمیل این پروژه ها باعث توسعه فضاهای آموزشی و اداری، مهد کودک، اورژانس، آتش نشانی، کتابخانه، سالن سینما (آمفی تئاتر) و فعالیت های اجتماعي، ورزشي، فرهنگي، هنري، امنیتی، ساماندهی افراد بی خانمان و اجتماعات محله اي شد.

وی با اشاره به فعال سازی چند پروژه مشارکتی منطقه که از سالها قبل متوقف شده بودند نیز اظهار داشت: این موضوع با تلاش مدیران و مسئولان و در راستای توسعه سرانه ها صورت گرفت و با جدیت پیگیری می شود.

شهردار منطقه 9 به تکمیل فضای سراهای محله در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای تحقق رویکرد محله محوری و برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و ارتقا سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در طول سالجاری دو پروژه بزرگ عمرانی مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر در محله استاد معین و مجموعه اداری شهید دستغیب در محله دستغیب در حال اجراست نیز گفت: در سال 94 پروژه دیگری کلید نخواهد نخورد مگر بر حسب ضرورت و نیاز مبرم شهروندان که قطعا در این خصوص با برگزاری کمیته های مد نظر تصمیم گیری خواهد شد.

حسینی اذعان داشت: با توجه به نیاز و دغدغه مردم و بهره مندی شهروندان از فضاهای بیشتر فرهنگی ، طی سال گذشته توسعه فعالیتهای فرهنگی و ورزشی دردستور کار مدیریت شهری منطقه 9 گرفت و تملک و احداث سراهای محله با جدیت پیگیری شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیتهای عمرانی انجام شده نظیر جدولبندی، پیاده روسازی، آسفالت و همسطح سازی دریچه در سطح محدوده گفت: بر همین اساس کلیه پیش بینی های لازم در خصوص موضوع آسفالت محقق شد و این عملیات با هدف بهبود وضعيت تردد در معابر شهری وآسایش و رفاه حال شهروندان اجرایی شد.

وی ادامه داد: طی یکسال اخیر در راستای ایجاد زیرساخت های لازم جلسات منظم و مستمری با دیگر سازمان های خدمت رسان برگزار شد و منطقه 9 برای اجرای برخی طرح ها به عنوان پایلوت انتخاب شد.

شهردار منطقه 9 ابراز امیدواری کرد: تلاش داریم که پروژه ها با کیفیت بالایی اجرا شوند و در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد و هرچه بیشتر بتوانیم مسیر خدمت رسانی به مردم را هموار کرده و  رضایت‌مندی شهروندان را حاصل کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: