جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 ارديبهشت 1394     
افتتاح اولین اتوبوس های هیبریدی و تراموای برقی سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو (SFMTA) که بر تمام حمل  نقل های این شهر از جمله راه آهن شهری نظارت دارد، اولین سری از تراموای برقی و اتوبوس های هیبریدی بیودیزل-الکتریک خود را از شرکت New Flyer Industries تحویل گرفته است.

این اتوبوس ها فاز بعدی ارتقای ناوگان خودروهای قدیمی SFMTA را فراهم می سازند. شصت اتوبوس تراموای الکتریکی جدید جایگزین اتوبوس های این ناوگان خواهند شد که بیش از دو دهه در این منطقه ارائه خدمات کرده اند. در حال حاضر SFMTA با تایید هیئت مدیره اقدام به خرید 61 اتوبوس هیبریدی بیودیزل-الکتریک جدید کرده است. این خرید بخشی از برنامه پنج ساله این موسسه برای جایگزینی تمام اتوبوس های ناوگان خود است.

این اتوبوس های هیبریدی جدید با سوخت B20 کار می کنند که ترکیبی از دیزل و بیودیزل است و از چربی و روغن بازیافت شده تولید می شود. تراموای جدید این موسسه با 100 درصد نیروی هیدرو-الکتریک کار می کنند. راه آهن شهری سان فرانسیسکو در حال حاضر دارای یکی از متنوع ترین ناوگان های حمل و نقل دنیا و هم چنین پاک ترین ناوگان چندگانه در کالیفرنیا است.

بودجه این خرید توسط سرمایه های فدرال، دولتی، Proposition K و دیگر موسسات محلی تامین می شود. سفارش اصلی این موسسه 61 اتوبوس است که باقی آن ها در فازهایی طی شش سال آینده تحویل ناوگان خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: