جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 ارديبهشت 1394     
اجرای سیستم GreenRoad در امریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، از ابتدای ماه آینده 3200 راننده megabus.com و Coach USA استفاده از سیستم GreenRoad را به منظور کمک به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی های کربنی، بهبود راحتی مسافران و کاهش خطر تصادفات آغاز می کنند.

هدف این دو موسسه کاهش 3 درصدی مصرف سوخت با استفاده از تکنولوژی است که در 2400 اتوبوس این ناوگان تعبیه شده است. این اقدام پس از برنامه پایلت موفقی در انگلستان معرفی شده است که طی آن بهبود بهره وری سوخت 3 درصدی در اتوبوس های انگلیس فراهم شد.

مدیرعامل Coach USA، Dale Moser گفت: "ما هزینه و تلاش زیادی را صرف اجرای سیستم GreenRoad در اتوبوس های خود کردیم تا تاثیر ناوگان خود بر محیط زیست را کاهش دهیم. ایمنی همیشه اولویت اول ما است و این برنامه نه تنها به کاهش خطر تصادفات کمک می کند بلکه خدمات بهتر و دوست دار محیط زیست را برای مشتریان فراهم می آورد."

یکی از عوامل کلیدی در این طرح، برنامه مشوق رانندگی Green Driver است که به کارکنان فرصت می دهد با رانندگی ایمن و مقرون به صرفه امتیاز کسب کنند. این امتیازها در طول سال جمع شده و تا 1 میلیون دلار جایزه را برای این افراد فراهم می سازد.

سیستم رفتار راننده GreenRoad از یک سیستم داشبورد به سبک چراغ راهنمایی بهره می برد تا راننده از واکنش مسافران در مورد سبک رانندگی خود شامل ترمز گرفتن، شتاب، سرعت، سواری و چرخش آگاه شود. تصمیم راننده در 90 درصد مواقع دلیل تمام تصادفات و تا 33 درصد باعث افزایش مصرف سوخت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: