جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 ارديبهشت 1394     
نصب سیستم‌های زباله‌گیر در رودها

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: برای جلوگیری از پسماندهایی که راهی آب می‌شود، سیستم‌های زباله‌گیر روی رودها نصب خواهد شد.

علی محمد شاعری ،‌ رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های این ستاد در سال جاری ، اظهار کرد: بازچرخانی فاضلاب، مقابله با آلودگی هوا، کاهش مصرف آب و بهینه‌سازی آن از مهمترین برنامه‌های در دستورکار است.

وی ادامه داد: توسعه انرژی‌های نو به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با کاهش آلودگی هوا و مقابله با تغییر آب و هوایی و همچنین کاهش مصرف انرژی از اقدامات دیگر ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران است.

شاعری اضافه کرد: آموزش شهروندی در حوزه‌های مختلف انرژی ، آب ، پسماند ، مقابله با آلودگی هوا از مهمترین اقدامات این ستاد به شمار می‌رود که در راستای حل آن گام‌های مثبتی برداشته است.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در پایان تصریح کرد: برای جلوگیری از پسماندهایی که راهی آب می شوند و همچنین با هدف کاهش منابع آلاینده بر روی رودخانه ها و روددره‌ها و ... سیستم‌های زباله‌گیر نصب می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: