جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 ارديبهشت 1394     
گروگانگیری یک تبعه افغان در تهران

تسنیم: سرهنگ امید بهمنیاری با اشاره به گروگانگیری یکی از اتباع کشور افغانستان در پایتخت اظهار داشت: ساعت 12 نیمه شب، ماموران پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان یک گروگانگیری در منطقه  واقع در خانی آباد، قرار گرفتند.

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد ادامه داد: پس از این گزارش، ماموران پلیس به سرعت به منطقه مورد نظر اعزام شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که ساعت 9 صبح، یکی از اتباع کشور افغانستان به نام «محمد»، توسط 5 تن از دیگر اتباع این کشور، درست در مقابل اداره اتباع خارجه، ربوده شده و گروگانگیران، وی را به زور سوار اتومبیل کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروگانگیران در قبال آزادی محمد، خواستار پرداخت مبلغی معادل یک میلیارد ریال شده بودند، افزود: ماموران پلیس در بازجویی‌های اولیه، موفق به کشف محل نگهداری محمد در یکی از کارگاه‌های نجاری در محدوده شهرک بستان شدند و به سرعت عملیات رهایی وی را آغاز کردند.

بهمنیاری با اشاره به اینکه محل اختفای محمد و گروگانگیران به هیچ وجه قابل نفوذ نبود، گفت: ماموران پلیس با محاصره کارگاه نجاری، توانستند یک خط ارتباطی با گروگانگیران برقرار کنند و با استفاده از شگردهای خاص، موفق شدند در طول یک مذاکره یک ساعته، در خصوص آزادی این گروگان، با گروگانگیران به توافق برسند.

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال محاصره محل، توسط پلیس و انجام مذاکرات تلفنی با گروگانگیران، ماموران پلیس موفق شدند محمد را آزاد و 5 گروگانگیر را بدون هرگونه خسارت جانی و مالی دستگیر کنند.

در تحقیقات انجام شده و بازجویی‌های به عمل آمده از گروگانگیران، انگیزه این گروگانگیری، اختلافات مالی میان گروگانگیران و یکی از اقوام فرد گروگان بوده است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: