جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 ارديبهشت 1394     
هافینگتون‌پست: به ایران سفر کنید

باشگاه خبرنگاران: پایگاه اینترنتی «هافینگتون پست» در گزارشی به بررسی چگونگی سفر به ایران پرداخت.

در این گزارش خطاب به آمریکایی ‌ها آمده است: ایران، ازبکستان، عراق و کره شمالی کشورهایی هستند که شاید شما (آمریکایی‌ها) ندانید می‌توانید به آنها سفر کنید. شما می‌توانید به راحتی به ایران سفر کنید و به خانه بازگردید. شما در ایران می‌توانید به دیدن شهرهای مقدس بروید و از برخی اماکن تائید شده از سوی میراث فرهنگی جهانی یونسکو دیدن کنید؛ مناطقی شگفت انگیز و مساجدی از دوران امپراتوری سابق ایرانی.

آژانس «وایلدرنس تراول» به شما پیشنهاد می‌کند یک بازدید دو هفته‌ای از ایران داشته باشید. در این سفر در شهر یزد می‌توانید از دولت آباد -- یک باغ سنتی ایران -- دیدن کنید.

همچنین در اصفهان می توانید از خانه مساجد هزار رنگ از جمله مسجد جامع دیدن کنید؛ البته نباید حضور در یک بازار مربوط به قرن هفدهم را هم فراموش کنید. اگر شما زمان زیادی داشته باشید، با یک سفر ۲۴ روزه از ایران می‌توانید از ۱۳ اثر ثبت شده در یونسکو دیدن کنید.

آژانس «اینترپید تروال» نیز به شما سفر به ایران را پیشنهاد می‌کند. این آژانس می‌گوید شما می‌توانید در این سفر از بسیاری از شهرهای فرهنگی مهم در این کشور از جمله شیراز، اصفهان و شهرستان اقلید دیدن کنید. شروع و پایان این تور دو هفته‌ای، شهر تهران است و در این مدت فرصت دارید از بازار‌ها، قهوه خانه‌ها، فرش فروشی‌ها، باغ‌ها و مساجد دیدن کنید. شما می‌توانید در ایران برخی غذاهای سنتی از جمله کوکو و چلوکباب --که گوشت کباب شده با برنج است-- را بخورید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: