جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 ارديبهشت 1394     
تازه‌ترین اخبار درباره «معمای شاه»

مهر: محمدرضا ورزی کارگردان مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره‌ آخرین روند تولید این مجموعه اظهار کرد: همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستیم و تاکنون بیش از ۷۰ درصد از کل تصویربرداری کار به پایان رسیده است.

بازیگران حاضر در سکانس فدائیان اسلام 

وی افزود: هم اکنون در حال ضبط سکانس‌های مربوط به فدائیان اسلام هستیم که در این سکانس‌ها، حسام نواب صفوی در نقش شهید نواب صفوی، حمید منوچهری در نقش آیت‌الله کاشانی، علی دهکردی در نقش جوانی آیت الله طالقانی و محمود مقامی در نقش مهدی عراقی ایفای نقش می‌کنند.

او ادامه داد: در این سکانس دوران جوانی آیت‌الله طالقانی که مرتبط با شهید نواب صفوی است تصویربرداری می‌شود.

پخش «معمای شاه» از ابتدای مهر ماه

کارگردان «عمارت فرنگی» درباره زمان پخش سریال جدیدش گفت: در صورت فراهم بودن همه شرایط، انشاالله از ابتدای مهرماه قسمت اول این مجموعه تلویزیونی که قرار است مخاطبان را با شخصیت‌هایی که شاید با بسیاری از آنها آشنایی ندارند، آشنا کند، روی آنتن می‌رود.

بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال معمای شاه

ورزی تصریح کرد: با آغاز پخش سریال، تصویربرداری همچنان ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنم کار تا پایان سال ۹۴ به طول بینجامد.

طولانی شدن تولید «معمای شاه» ربطی به مسائل مالی نداشت

کارگردان سریال «تبریز در مه» درباره علت طولانی شدن مرحله تولید نیز توضیح داد: «معمای شاه» یک پروژه ملی است و برای تولید آن همه ارگان‌ها باید به ما کمک کنند. اینکه بگویم علت طولانی شدن روند تولید سریال سازمان صدا و سیما و مسایل مالی هست صحیح نیست.

همکاری خوب با سازمان میراث فرهنگی

وی تأکید کرد: در اواخر دولت دهم ما با سازمان میراث فرهنگی با چالش بزرگی برخورد کردیم اما با تغییر دولت و آمدن رییس جدید سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، آنها همکاری بسیار خوب و گسترده ای با پروژه معمای شاه کردند و به همین خاطر من از مسولان سازمان میراث فرهنگی تشکر می‌کنم.

حضور سرافراز در پشت صحنه سریال نشان‌دهنده اهمیت آن است

ورزی همچنین تصریح کرد: با انتخاب آقای سرافراز به عنوان رییس رسانه ملی، این حمایت‌ها از پروژه بیشتر شد چه اینکه دیدیم او برای بررسی روند ساخت «معمای شاه» و بازدید از پشت صحنه حضور پیدا کرد و این نشان دهنده اهمیت این سریال برای مسئولان صدا و سیما است. آقای سرافراز در بازدید از این سریال گفته بود روایت «معمای شاه» از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که روایت درست از تاریخ انقلاب است که یک طرف آن شاه،‌ یک طرف آن مردم،‌ یک طرف آن انقلاب و یک طرف آن امام و نهضت حضور دارد.

بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال معمای شاه

وی ادامه داد: به هرحال این تعامل بین رسانه ملی و سازمان میراث فرهنگی بمنظور تسریع در ساخت سریال معمای شاه تعامل بسیار خوبی است که امیدوارم تا پایان ساخت آن نیز ادامه داشته باشد.

همه قسمت‌ها حاضر اما ناقص است

کارگردان سریال «سال‌های مشروطه» در پاسخ به این سوال که تاکنون چند قسمت از سریال «معمای شاه» آماده شده، تصریح کرد: تقریبا همه قسمت‌ها حاضر است اما لابلای این قسمت‌ها پازل‌هایی هست که باید کامل شود، به عبارتی در هر قسمت از «معمای شاه» پنج یا ۶ سکانس کم داریم که در حال تکمیل آن هستیم.

ورزی در پایان اعلام کرد فعلا بازیگر جدیدی به پروژه «معمای شاه» اضافه نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: