جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 ارديبهشت 1394     
افزایش نرخ کرایه پارکینگ در آرلینگتون

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، در صورت تصویب طرح افزایش 25 سنت در ساعت کرایه پارکینگ، هزینه پارکینگ ها در آرلینگتون افزایش خواهد یافت.

انجمن آرلینگتون کانتی در پی افزایش نرخ کرایه پارکینگ ها و توسعه ساعات پارکومترها تا ساعت 8 بعد از ظهر هستند. قرار بود این انجمن هفته گذشته برای این تغییرات رای گیری کند اما با توجه به رشد تمایل جامعه برای بحث در این مورد این کار را به تعویق انداخت تا فرصت کافی برای مذاکرات عمومی بیش تر را فراهم آورد. روز 16 می یک نشست عمومی در این زمینه برگزار خواهد شد.

بر اساس این طرح، قیمت پارکینگ های کوتاه مدت از 1.25 به 1.50 دلار در هر ساعت افزایش خواهد یافت و نرخ پارکینگ های بلند مدت نیز از 1 به 1.25 دلار خواهد رسید. بر اساس این طرح ساعات پارکومترها در روزهای دوشنبه تا شنبه تا ساعت 8 بعد از ظهر خواهد بود. در حال حاضر ساعت این پارکومترها از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر است.

مقامات اعلام کرده اند که نرخ پارکینگ ها برای آخرین بار در سال 2011 تغییر یافته اند. این مقامات هم چنین اظهار داشتند افزایش کرایه پارکینگ ها باعث تشویق افراد به استفاده از پارکینگ های خارج از خیابان می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: