جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 ارديبهشت 1394     
ایستگاه میدان فاطمی اولین افتتاح مترو در سال 94

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ازافتتاح 12ایستگاه مترو تا پایان سال خبرداد و گفت: ایستگاه مترو میدان فاطمی درهفته آینده به بهربرداری خواهد رسید.

هابیل درویش ازافتتاح ایستگاه مترو میدان فاطمی تا هفته آینده،خبر داد و اظهار کرد: تمامی تجهیزات این ایستگاه از قبیل پله برقی و تاسیسات برقی نصب شده و تا پایان هفته آینده افتتاح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:  طبق وعده انجام شده در سال جاری 12 ایستگاه مترو افتتاح خواهیم داشت که ممکن است به علت مشکلات موجود نتوان به طور دقیق در هر ماه یک ایستگاه را افتتاح کرد، اما در نهایت تا پایان سال به طور قطع شاهد افتتاح  12 ایستگاه خواهیم بود.

درویش در ادامه افزود: در حال حاضر نیمه جنوبی خط سه مترو تهران نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی ایستگاه مترو عبدل آباد نیز افتتاح می‌شود، عنوان کرد:  پله برقی های این ایستگاه به طور کامل نصب شده است و با توجه به آماده بودن تجهیزات و فضای مربوطه این ایستگاه به زودی افتتاح خواهد شد و ایستگاه میرزای شیرازی؛ سومین افتتاح در سال جاری خواهد بود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه در پایان با اشاره به ایستگاه میرزای شیرازی گفت: این ایستگاه سومین ایستگاهی است که در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: