جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 ارديبهشت 1394     
داعش دژبانی راه انداخت!

ابنا: روند جدایی عناصر داعش، از این گروه تروریستی به صورت فردی و جمعی ادامه دارد. معمولا عناصر خارجی داعش تمایل بیشتری به جدایی از این گروه تروریستی دارند.

سرنوشت نامعلوم داعشی ها


برای نیروهای فراری داعش سرنوشت مشخصی وجود ندارد، در صورتی که این نیروهای فرابری به دست داعش بیفتند، سرنوشت شان قتل و اعدام به دست این گروه تروریستی است.

اما اگر افراد جدا شده از داعش جان سالم به در ببرند، در کشورهای خودشان عاقبتی جز دستگیر شدن و رفتن به زندان ندارند.

رشد صعودی فرار از داعش


بسیاری از عناصر جدید داعش پس از آنکه با جنایت های این گروه تروریستی مواجه شدند و نیز تبلیغات داعش را دروغین دیدند، سعی می کنند که از این گروه تروریستی فرار کنند.

فرار نیروهای داعش از زمان شکست این گروه تروریستی در کوبانی و نیز گسترش بمباران های هوایی بر ضد این گروه تروریستی رشد صعودی داشته است.

دژبان های داعشی!

گروه تروریستی داعش اخیر بخش ویژه ای به نام پلیس نظامی را تاسیس کرده که وظیفه آن تعقیب و دستگیری نیروهای ناراضی این گروه تروریستی است.

وظیفه این بخش، تعقیب و برخورد با نیروهایی است که از شرکت در نبردها خود داری می کنند یا به دنبال فرار و جدا شدن از گروه تروریستی داعش هستند.

داعش در قبال هر گونه اعتراضی از سوی جنگجویانش، آنها را با مرتد نامیدن، اعدام می کند و تاکنون ده ها تن از جنگجویان خارجی داعش این گونه اعدام شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: