جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393     
با اجرای مرحله دوم طرح هدفمند شدن یارانه ها
دولت موظف به حمایت از مدیریت شهری در بخش حمل و نقل است

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با توجه  به اجرای فاز دوم  هدفمندی یارنه ها و کاهش 40 درصدی مصرف سوخت کشور بر لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت : در شرایط کنونی باید به حوزه حمل و نقل عمومی در کلان شهر ها و همچنین شهر های کوچک توجه ویژه ای نمود. بنابراین سوالی که در این راستا مطرح است این است که آیا تا کنون اقدام درستی نسبت به توسعه حمل ونقل عمومی از سوی دستگاه ها و ارگان های ذی ربط صورت گرفته است .

عبد الوحید  فیاضی در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو افزود : افزایش قیمت سوخت در کشور اهداف زیادی است  که یکی از آنها بحث تنظیم حمل و نقل عمومی است این امر نمی تواند تنها با توجه به یک بعد مساله بهبود یابد بلکه باید در حوزه های دیگر هم با مدیریت صحیح اقدام گردد .

وی تصریح کرد : به اعتقد من دولت باید با ناوگان حمل ونقل عمومی و اصلاح مقررات مبوط به نفع دارندگان وسایل حمل و نقل عمومی در جهت حمایت از مدیریت شهری اقدام نماید.

نماینده  مردمان نور و محمود آباد در پایان خاطر نشان کرد: کاهش میزان مصرف سوخت فعلی در کشور دلایل متعددی داشته که یکی از مهم ترین آنها افزایش قیمت سوخت بوده است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این کاهش مقطعی نباشد بلکه در اولین دوره هدفمندی یارانه ها تجربه افزایش مصرف پس از مدت کوتاهی را داشتیم . دولت باید از این اقبال عمومی ملت به استفاده از  وسایل حمل و نقل عمومی استقبال کند و با تبادل علمی با خودرو سازان روز دنیا و استفاده از تکنولوژی شرایط استفاده مردم از حمل و نقل عمومی را فراهم نماید و این اقدامات باید هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار گیرد چرا که برای هرچه بهتر انجام شدن امر به این مهمی که در سطح ملی مطرح است  می بایست  از ابتدای سال بر روی آن سرمایه گذاری کرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: