جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 ارديبهشت 1394     
افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران؛ 21 اردیبهشت ماه

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از روز دوشنبه بیست و یکم لغایت جمعه بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1394 خبر داد.

مجتبی عبداللهی ، با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از روز دوشنبه 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 21 برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز و همچنین دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهادهای کشاورزی و ابزارآلات باغبانی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه همزمان با افتتاح نمایشگاه مزبور کاروانی از احجام تزئین شده با گل های بهاری هرروز در نقاط مختلف شهر تهران به حرکت درمی آید، خاطر نشان کرد: این موضوع باعث می شود تا علاوه بر ایجاد روحیه شاد در شهروندان، سفیری برای دعوت به بازدید از نمایشگاه باشد .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تنها در روز پایانی، نمایشگاه بین المللی گل و گیاه فروش خواهد داشت، گفت: در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه به فروش گیاهان موجود در غرفه ها اختصاص داده شده است، بدین ترتیب بازدیدکنندگان نیز از امکان خرید گل و گیاه مورد نیاز خود برخوردار خواهند شد.

به گفته عبداللهی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران در محل دایمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بزرگراه حکیم، خروجی بزرگراه شهید چمران جنوب در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: