جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 ارديبهشت 1394     
کمک دولت به اجرای طرح جامع ترافیک تهران امری اجتناب ناپذیر است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال لغو تحریم ها و تاثیر آن بر صنعت حمل و نقل عمومی گفت : با توجه به احتمال برداشته شدن تحریم ها و تاثیر بسیار زیاد آن در سیستم اقتصادی و در حوزه حمل و نقل به خصوص مسائل ریلی و هوایی قطعا با رویکرد مثبت روبرو خواهیم شد.

حجت السلام علی اکبر ناصری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز اظهار داشت همچنین پیشنهاد می شود از وسایل نقلیه عمومی الکترونیکی و برقی در حوزه سوخت استفاده شود.

وی تصریح کرد: برای توسعه حمل و نقل عمومی باید از روابط بین المللی و تجربیات آن ها استفاده کرد که امید است براساس این توافقات بتوانیم پیشرفت لازم را داشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اجرای طرح جامع ترافیک تهران خاطرنشان کرد: براساس این طرح باید 75 درصد از سفرهای درون شهری توسط حمل و نقل عمومی صورت گیرد در حالی که هم اکنون این رقم براساس اعلام مسئولین شهر 59 درصد است که در این راستا موانع و مشکلاتی وجود دارد که امید است به کمک دولت این سهم افزایش پیدا کند.

ناصری گفت : به منظور پیشرفت در حوزه حمل و نقل باید دولت و شهرداری با هم همکاری لازم را داشته باشند.

ناصری در خاتمه خاطر نشان کرد: همچنین باید در حوزه حمل و نقل زیرساخت ها را سامان بخشیم و دولت نیز در سطح کلان اقداماتی را در این حوزه داشته باشد تا خدمات رسانی بهینه و خوبی در این راستا شاهد باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: