جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
آلودگی هوا تهدیدی برای زندگی بشریت است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به جشنواره مشکات که در خصوص آموزش‌های شهروندی برگزار می‌شود، گفت: آلودگی هوا یک عامل اساسی برای تهدید زندگی بشریت است که باید آن را جدی بگیریم.

ابوالفضل  رفیع مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در مراسم اختتامیه جشنواره مشکات که امروز (شنبه) در تالار ایوان شمس با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد، با اشاره به موضوعات آلودگی هوا و آلودگی‌های زیست محیطی اظهار کرد: آلودگی هوا و آلودگی‌های زیست محیطی می‌تواند تهدید بسیار خطرناکی برای زندگی بشریت باشد.

وی افزود: خوشبختانه بهبود وضعیت زندگی در کلان شهر تهران در طی سه دوره‌ای که شهروندان در جشنواره‌های مشکات شرکت داشتند، توانسته گامی موثر برای رفع مشکلات شهری باشد.

رفیع با اشاره به اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات که در 6 محور با حضور 20 سازمان شهرداری تهران برگزار شده بود، تصریح کرد: 700 هزار شهروند در این جشنواره شرکت کردند و توانستند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و همچنین علاوه بر 20 سازمان شهرداری تهران، 22 منطقه پایتخت نیز که متشکل از 123 ناحیه و 174 محله شهر می‌شوند، در این جشنواره شرکت داشتند.

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه این جشنواره به صورت مرحله‌ای از سطح محله تا سطح شهری برگزار شد، افزود: جرایاناتی که در طول یک سال رخ داد، باعث شد مخاطبان این جشنواره با اراده بیشتری در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: در محور محیط زیست به دغدغه‌های شهروندان پرداختیم و خواستیم که آن‌ها به عنوان نقش اساسی در شهر ما را هدایت و راهنمایی کنند تا بتوانیم بر اساس ایده‌ی آن‌ها، مشکلات شهرمان را حل کنیم.

رفیع درپایان تصریح کرد: حضور و مشارکت شهروندان برای از بین بردن مشکلات یک شهر در مدیریت شهری بسیار ضروری است و یک اصل مهم محسوب می‌شود. به همین منظور ما باید برای حل این مشکلات مشارکت حداکثری شهروندان را داشته باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: