جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
توسعه سیستم حمل و نقل عمومی ویرجینیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Virginia Railway Express تابستان امسال ایستگاه جدیدی را در شمال ویرجینیا افتتاح خواهد کرد که اولین گام این موسسه در جهت توسعه خدمات در تاریخ 23 ساله این سیستم و بخش اصلی برنامه طولانی مدت VRE برای پاسخ گویی به نیازهای حمل و نقل رو به رشد این منطقه را نشان می دهد.

این ایستگاه جدید در ایالت Spotsylvania ارائه خدمات در جنوب Fredericksburg را افزایش می دهد و در واقع صدها مسافر جدید را در شمال این منطقه جذب خواهد کرد.

این ایستگاه 3.4 میلیون دلاری اولین مورد از چندین پروژه بزرگ VRE است که به منظور دوبرابر ساختن استفاده از حمل و نقل عمومی تا سال 2040 در نظر گرفته است. این موسسه ماه آینده یک برنامه تلفن همراه را به مسافران ارائه می کند تا مشتریان بتوانند از طریق تلفن های همراه هوشمند خود بلیط خریده و آن را نشان دهند، هم چنین یک قطار نیز در تابستان امسال به خط Fredericksburg اضافه خواهد شد.

یک ایستگاه در Potomac Shores  در جنوب Woodbridge نیز در مرحله طراحی است. هم چنین توسعه خط Manassas از Gainesville به Haymarket نیز در حال بررسی است.

VER علاوه بر افزایش مناطق خدماتی، در پی افزایش خدمات و بهره گیری از قطارهای بزرگ تر برای پاسخ گویی به نیاز جمعیت بالا است. این موسسه تصمیم دارد پنج پلتفرم ایستگاه Fredericksburg را توسعه دهد تا با این قطارها هماهنگ شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: