جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
توجه به سلامت بانوان در دستور کار جدی مدیریت شهری

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران صبح جمعه در "همایش پیاده روی خانوادگی" که با حضور گسترده شهروندان و مدیران ارشد شهری و کشوری در بوستان جوانمردان پایتخت برگزار شد، گفت: در این ده سالی که در شهرداری تهران توفیق خدمت داشتیم توسعه ورزش را به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار خود قرار داده ایم.

محمدباقر قالیباف در حاشیه این همایش بزرگ اظهار کرد: برای تمام شهروندان تهرانی آرزوی سلامتی، توام با نشاط ، شادابی و عاقبت بخیری دارم.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان عرض کنم که در این ده سالی که در شهرداری تهران توفیق خدمت داشتیم توسعه ورزش را به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار پایتخت تصریح کرد: در این دوره نسبتا طولانی این فرصت فراهم شد تا بتوانیم در شرایط سخت اقتصادی در حوزه توسعه ورزش و فرهنگ کمبودها را در شهر برطرف کنیم. خوشبختانه توانستیم این کمبودها را با ایجاد فضاهای قابل دسترس به طور رایگان و یا با کمترین هزینه ایجاد و در اختیار شهروندان تهرانی قرار بدهیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز شهروندان ما می توانند با فاصله اندکی از محل زندگی خود به فضاهای تفریحی و فرهنگی دسترسی پیدا کنند.

شهردار پایتخت با بیان اینکه سلامت بانوان شهر تهران که نقش اساسی در سلامت خانواده های خود دارند در دستور کار جدی مدیریت شهری تهران بوده است، ادامه داد: در 4سال گذشته در محل فعلی پارک جوانمردان روددره بود که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت هیچ کس نمی توانست قدم بزند اما به حمدالله امروز این پارک به محلی برای تفریح و ورزش شهروندان تبدیل شده است. .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: