جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
خدمت رسانی در حوزه ورزش در بیش از 2هزار نقطه پایتخت به شهروندان

به گزارش شهرداری نیوز،شهردارتهران صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت94 در حاشیه "همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی" که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ورزش  و جوانان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری تهران و جمعی از مدیران ارشد وزارت خانه های ورزش و بهداشت برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیش از2 هزار نقطه در پایتخت آماده خدمت رسانی در حوزه ورزش به شهروندان است.

 محمدباقر قالیباف که در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، با بیان این مطلب افزود: در چندسال اخیر ساخت سالن های سرپوشیده و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی رشد چشمگیری در شهر داشته است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه هم اکنون فرصت های ورزشی برای شهروندان در تمامی مناطق 22 گانه تهران فراهم شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ست های مختلف ورزشی به صورت کاملا رایگان در اختیار شهروندان قرار دارد. به طوری که اکثر پارک های پایتخت به این ست های ورزشی مجهز شده اند و ویژه برنامه ها در حوزه توسعه ورزش همگانی در طول سال در آنها برگزار می شود.

قالیباف در پاسخ به این سوال که شهردار تهران روزی چندساعت ورزش می کند، گفت: سه جلسه دو ساعته در هفته را به ورزش اختصاص می دهم. امروز نیز در جمع شهروندان عزیز تهرانی یک ساعت کامل پیاده روی کردم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: