جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 3 ارديبهشت 1394     
واکنش کاشانی به استعفای سیاسی

تسنیم: جعفر کاشانی در خصوص شکست سنگین 3 بر صفر  پرسپولیس مقابل لخویا گفت: انتظار می‌رفت که چنین نتیجه‌ای در قطر رقم بخورد. با این حال بازیکنان در مجموع خوب بودند و داور هم در 3،4 صحنه ناداوری کرد.

وی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی در یک فصل 3 سرمربی در تیم جابجا می‌شود همین اتفاق می‌افتد. امسال 3 سرمربی با 3 نوع تفکر متفاوت در پرسپولیس کار کردند. همین مسئله باعث می‌شود تیم نتیجه نگیرد. تا زمانی که ساختار پرسپولیس از تیم به باشگاه تبدیل نشود وضعیت همین است، چون فقط یک باشگاه است که می‌تواند تصمیم‌گیری‌های خوبی داشته باشد نه یک تیم.

کاشانی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند وزیر ورزش، خادم، سیاسی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مقصر این شرایط بد سرخپوشان هستند، اظهار داشت:پیش از این گفته بودم که عنوان به کسی شخصیت نمی‌دهد اما تمام این صحبت‌ها که جزو توقعات مردم است در بعضی جاها درست است. بالاخره هوادار حق دارد به وضعیت تیم اعتراض کند. باید تکلیف این چند بازی پایانی مشخص شود تا ببینیم وضعیت باشگاه چه می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: چالش‌های پرسپولیس مربوط به امروز نیست بلکه از سال‌های گذشته روی هم انباشته شده است. تا زمانی که باشگاه پرسپولیس خصوصی نشود همین اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی یک باشگاه خصوصی باشد مانند یک کارخانه عمل می‌کند یعنی می‌توان با در اختیار داشتن نیروی انسانی مناسب، پول، استعداد و علم روز دنیا تیم قدرتمندی راتشکیل داد. خوشبختانه در کشور ما از نظر استعداد، پول و حتی مدیر مشکلی وجود ندارد اما باید زیرساخت درست شود.

کاشانی افزود: در نتایج این فصل پرسپولیس همه مقصر هستند اما باید این نکته را هم در نظر داشت که ساختار غلط مدیریتی بیشترین نقش را دارد. تا زمانی که پرسپولیس به صورت دولتی اداره شود تغییرات مدیریتی در آن بسیار زیاد است و به نوعی تزلزل در این بخش وجود خواهد داشت اما اگر باشگاه خصوصی شود دیگر شاهد تغییرات زیاد نخواهیم بود و یک مدیر می‌داند که حداقل 5 سال سرکار خودش حضور دارد و برنامه‌هایش را اجرا می‌کند.

وی درباره قبول استعفای سیاسی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: روز گذشته هیئت مدیره استعفای سیاسی را قبول و این موضوع را به ریاست مجمع ارسال کرد. این کار صورت گرفت اما ما باید خواص را حفظ کنیم. واقعیت این است که پرسپولیس دو نوع هوادار دارد یکی هوادار عام آن و دیگری هوادار خواص که می‌توانند در شرایط بحرانی تیم را نجات بدهند. به نظر من سیاسی باید در باشگاه پرسپولیس حفظ شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد سیاسی در سمت دیگری در باشگاه پرسپولیس کار کند، اظهار داشت: در این مدت شناخت خوبی از سیاسی کسب کردم. او به شدت علاقه‌مند به ورزش است و دفترش محل رفت و آمد قهرمانان ورزشی زیادی است. مسلما اگر جایگاه هر شخص تعریف شود آن فرد می‌تواند موثر باشد و باعث بالا رفتن سطح کار شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: