جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394     
امسال به طور متوسط ماهیانه یک ایستگاه مترو به بهره برداری می رسد

به گزارش شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران از بهره برداری از ایستگاه فاطمی در نیمه شمالی و ایستگاه نعمت آباد در نیمه جنوبی خط 3 مترو طی اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

سیدجعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه توسعه خطوط مترو و بهسازی ناوگان بطور موازی در دستور کار قرار دارد، گفت: بطور متوسط 10 ایستگاه در سال 94 به شهروندان تحویل می شود .

وی در ادامه  با اشاره به نوسازی و توسعه مترو در سال 94، اظهار کرد: امسال علاوه بر تکمیل ایستگاه های در دست اجرا، تکمیل خطوط6 و 7 نیز به موازات یکدیگر در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اکنون در خط 7 مترو در فاز نخست صد در صد تونل سازی به اتمام رسیده است، گفت: با توجه به اینکه تملک و رفع معارض به عنوان مهمترین مانع احداث ایستگاه‌ها در خط مترو مطرح است، با انجام تملک، برنامه راه‌اندازی خطوط را اعلام خواهیم کرد و حدود 20 کیلومتر مترو در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه در سال 94 بطور میانگین ماهانه یک ایستگاه در خطوط مترو به شهروندان تهرانی تقدیم می شود، گفت: پیش‌بینی می شود به صورت میانگین بیش از 10 ایستگاه مترو در سال 94 راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره‌برداری از مترو فرودگاه مهرآباد تهران و تعدادی از ایستگاه‌های خط 3 از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های اوایل سال 94 است، تصریح کرد : طی هفته های آینده و در اردیبهشت ماه، نیمه جنوبی خط 3 مترو به طور کامل به بهره برداری رسیده و ایستگاه نعمت آباد و عبدل آباد نیز زیر بار ترافیک خواهند رفت .

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه ایستگاه فاطمی در نیمه شمالی خط 3 مترو اکنون با پیشرفت 95 درصدی مراحل پایانی را سپری می کند، تاکید کرد: این ایستگاه طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: