جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 ارديبهشت 1394     
طرح داعش برای نابودی اسرائیل

ایسنا: پایگاه خبری آمریکایی "PJ" با اعلام این خبر نوشت: براساس نوشته‌های این کتاب داعش دو سال پس از سلطه این گروه بر رُم، در سال 2022 برای نابودی کامل اسرائیل وارد عمل می‌شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که داعش از زمان پیدایشش تاکنون هیچ اقدام یا حتی موضع گیری تندی علیه اسرائیل نداشته است و این امر می‌تواند صحت خبر با تردید مواجه کند.

گفته می شود گروه تروریستی داعش در این کتاب به بررسی ویژگی‌های مقامات و حاکمان اسرائیلی پرداخته و اسرائیل را به آمریکا شبیه می‌داند و در آن گفته: اسرائیل تنها طرف در خاورمیانه است که به آمریکا شباهت دارد چراکه تاریخی سیاه مملو از جنایات، کشتار، فساد و انحرافات جنسی دارد و مردم آن همگی غرق در شهوت و لذات‌ مادی هستند و نظام حاکم آن نیز مملوء از رشوه‌خواران و دروغگویان است که نباید چنین اتفاقات شنیعی در منطقه مقدسی همچون قدس اتفاق بیفتد.

داعش در این کتاب که گفته شده به شکل بی‌ سابقه‌ای منتشر شده به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نیز پرداخته و گفته اسرائیل هر پایگاه اینترنتی را به آژانس امنیت ملی خود ارجاع می‌دهد تا بر روی آن نظارت داشته باشد.

در این کتاب آمده که گروه تروریستی داعش چگونگی کشتن اسرائیلی‌ها را به اعضای خود آموزش می‌دهد تا از این طریق بتوانند از خود دفاع کنند و سربازان اسرائیلی را شکست دهند.

این گروه همچنین به اعضای خود می‌آموزد از تفکر انزجار از یهودیان استفاده کنند تا آنها را شکست دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: