جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 دی 1392     
درخواست پلیس درباره لایحه سلاح سرد

مهر: سردار محمد زارعي با بيان اينکه مجلس شوراي اسلامي به عنوان عالي ترين مقام تصميم گيري کشور، از جايگاه ويژه اي برخوردار است، اظهارداشت: با توجه به گستردگي و تنوع ماموريتي سازمان، اين نيرو نيازمند تعامل نزديک و سازنده با مجلس است.در صورتي که نمايندگان با حوزه هاي ماموريتي، نحوه اجراي آن و همچنين مشکلات ناجا آشنايي بيشتري داشته باشند قطعاً در بحث تدوين قوانين و تصويب لوايح نقش موثرتري را ايفاء مي کنند.

معاون حقوقي و امور مجلس ناجا تصريح کرد: نيروي انتظامي بايد عالي ترين تعامل با نمايندگان مجلس را داشته باشد، نمايندگان از جنس مردم و نزديکترين قشر به آنان هستند، از اين رو هنگامي که آنها با ماموريت هاي پليس آشنا مي شوند بايد تعاملات به سطح عالي ارتقاء پيدا کند.

زارعي با اشاره به تعامل مطلوب نيروي انتظامي و مجلس،گفت:  در حقيقت از ميان سازمان ها، نيروي انتظامي بالاترين سطح تعامل را با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دارد.

اين مقام ارشد انتظامي درباره آخرين وضعيت لايحه ممنوعيت حمل، فروش و توزيع سلاح سرد در مجلس شوراي اسلامي، اظهارداشت: اين طرح در کميسيون حقوقي قضايي مجلس در دست بررسي است. هفته گذشته اين طرح مطرح شد اما به علت داشتن ابهاماتي با راي اعضاي کميسيون به کارگروه برگشت داده شد تا کار کارشناسي بيشتري بر روي طرح انجام شود. نيروي انتظامي با استنادات و دلايل بسيار متقني که به کميسيون ارائه داده به عنوان مطالبه مردمي اين موضوع را پيگيري مي کند.

وي تصريح کرد: نمايندگان خانه ملت، در بحث تدوين و تصويب قانوني که بتواند راهگشا باشد و با عواملي که موجبات سلب آرامش و آسايش و نيز پايين آمدن احساس امنيت مردم در جامعه را به همراه دارد، اهتمام جدي دارند.می خواهیم تا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با سختي کار نيروي انتظامي و وظايف خطير اين نيرو آشنا شوند. بدنبال تدوين لوايح و قوانين حمايتي براي ناجا که کارکنان آن از سخت کوش ترين و پرکارترين نيروي امنيتي کشورند، هستيم.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: