جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 فروردين 1394     
تصادف مرگبار خودروهای لوکس در تهران

فارس: جلال ملکی درباره 2 حادثه خودروهای لوکس در بامداد امروز اظهار داشت: در نخستین حادثه خودرویی و در ساعت 42 دقیقه بامداد در شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام حادثه خودرویی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ایستگاه 25 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور اتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی BMW  بدون سقف با 4 سرنشین خود به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و با گاردریل ‌های حاشیه بزرگراه برخورد و نهایتا با برخورد با یک خودروی پرشیا متوقف شده بود.

ملکی افزود: این خودروی لوکس کاملا متلاشی و 2 سرنشین 25 تا 30 آن از خودرو به بیرون پرتاب شده بود که یکی از آنها به پایین پل یادگار امام در لاین کندرو افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم هر 4 سرنشین این خودرو را جمع‌آوری و تحویل عوامل اورژانس داده که مشخص شد 2 نفر از آنها در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر نیز به شدت دچار آسیب‌دیدگی بودند که تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

ملکی یادآور شد: در ساعت 1:47 امروز عملیات این حادثه به اتمام رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره حادثه خودرویی دیگر اظهار داشت: در ساعت 4:50 صبح امروز حادثه خودرویی در مسیر شمال به جنوب شریعتی نرسیده به پل صدر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه شماره 6 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پورشه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با درختان حاشیه بزرگراه برخورد و پس از طی کردن مسافت 500 متری در محل متوقف شده بود.

ملکی افزود: سرنشینان این خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که پس از جمع‌آوری آنها و تحویل به اورژانس مشخص شد یک خانم جوان جان خود را از دست داده است و دیگر سرنشینان که یک آقا بود به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته ملکی در ساعت 5:46 عملیات این حادثه نیز به اتمام رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: