جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 فروردين 1394     
41 درصد اتوبوس های حمل و نقل عمومی آمریکا از سوخت های جایگزین استفاده می کنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، صنعت حمل و نقل عمومی آمریکا وظیفه خود در جهت کمک به محیط زیست را انجام می دهد.

هر ساله به لطف بهره گیری از حمل و نقل عمومی در آمریکا، 37 میلیون مترتن از آلودگی کربنی و 4.2 بیلیون گالن مصرف بنزین در این منطقه کاهش می یابد.

مدیرعامل موسسه حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA)، Michael Melaniphy با تاکید بر این که استفاده از حمل و نقل عمومی به معنای خودروهای کم تر در جاده و داشتن محیط زیستی پاک تر است، گفت: "صنعت حمل و نقل عمومی باعث پایداری محیط زیست می شود. این تعهد از راه های بسیاری از جمله بهره گیری از سوخت های جایگزین و اتوبوس هایی با نیروی جایگزین، ساختمان های با تاییدیه LEED و ساختارهای خورشیدی اجرا می شود."

جدیدترین بررسی APTA نشان می دهد که از 1 ژانویه سال 2014 حدود 41.3 درصد از اتوبوس های حمل و نقل عمومی ایالات متحده از سوخت های جایگزین یا تکنولوژی هیبریدی بهره می برند. این میزان در مقایسه با بهره گیری 2.1 درصد از خودروها از سوخت های جایگزین در سال 2013 بسیار قابل توجه است. اگر خودروهای سازگار با سوخت را نیز در این ارزیابی قرار دهیم این میزان به 4.2 درصد می رسد.

آمار سال 2014 APTA نشان می دهند که 16.9 درصد از اتوبوس های حمل و نقل عمومی هیبریدی-الکتریکی بوده اند. هم چنین گزارش شده است که 16.7 درصد از اتوبوس های حمل و نقل عمومی ایالات متحده با سوخت CNG و یا LNG کار می کردند. 7.4 درصد از این اتوبوس ها نیز بیودیزل هستند. سوخت های دیگری همچون پروپان و هیدروژن نیز 0.3 درصد از این اتوبوس ها را به حرکت در می آورند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: