جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 ارديبهشت 1393     
شرایط باغ پرندگان مناسب است

به گزارش شهرداری نیوز،رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به بازدید خود از باغ پرندگان گفت: شرایط نگهداری از گونه‌های پرندگان شرایط خوبی است و مکان خاصی در این زمینه مشاهده نکرد.

محمد علی شاعری ، با اشاره به اینکه در بازدیدی که از باغ پرندگان داشتم شرایط کلی این را مناسب ارزیابی کردم، گفت: من قبلا این باغ را دیده بودم اما در بازدیدی که به تازگی داشتم دیدگاهم تغییر کرد و مشاهده کردم که شرایط نگهداری از پرندگان و باغ بهتر شده است و سرانه فضای مناسبی برای پرندگان تخصیص داده‌اند.

وی افزود: وضعیت آب، محیط زیست، تغذیه پرندگان مناسب است و در شرایط نسبتا مساعدی از پرندگان نگهداری می‌شود. همچنین طراحی قفس‌ها، تنظیم رطوبت و درجه حرارت به شکلی است که حتی در شرایط فصلی مختلف فضای مناسبی برای جلوگیری از آسیب پرندگان در زمان نوسانات و درجه حرارت ایجاد شده است.

رئیس محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه باغ پرندگان مکان خوبی برای ترویج فرهنگ حفاظت از گونه‌های زیستی است، افزود: این باغ محیط مناسبی برای پرنده نگری و آموزش طبیعت و نقش پرندگان در تنوع زیستی است.

وی با اشاره به باغ گیاه شناسی در مجموعه لویزان خاطرنشان کرد: فون و فلور باغ پرندگان با باغ گیاه شناسی تکمیل شده و ذخیره ژنتیکی بسیار مناسبی که نمایانگر تنوع زیستی است را به نمایش گذاشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: