جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 فروردين 1394     
برانکو از هتل اخراج نشد!

مهر: حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مشکل ممنوع الخروجی چند بازیکن پرسپولیس اظهار کرد: این مشکل برای سفر قبلی هم وجود داشت که حل شد. اینبار هم چند بازیکن مشکل ممنوع الخروجی دارند که باشگاه به دنبال حل آن است و جای نگرانی ندارد. ما دوشنبه عازم قطر خواهیم شد.

قدوسی درباره خبر بیرون کردن برانکو ایوانکوویچ از هتل المپیک هم تاکید کرد: برانکو زمانی که در تیم ملی بود، در هتل آپارتمان‌های گلشهر اسکان داشت و اینبار هم درخواست داشت که آنجا را برایش فراهم کنیم. برانکو در این هتل اقامت دارد و اصلا در هتل المپیک نبوده است!

وی همچنین در خصوص اینکه برانکو در صورت عدم دریافت قراردادش فصل آینده در پرسپولیس نخواهد بود، به رادیو ورزش گفت: قرارداد برانکو تا پایان فصل آینده معتبر است. اگر یک مربی بخواهد پرسپولیس را از این وضعیت نجات بدهد، برانکو ایوانکوویچ است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره تصمیم مسئولان النصر عربستان برای شکایت از رضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان هم تصریح کرد: عربستانی‌ها همه چیز را رصد می‌کنند. وقتی برای بازی رفت به عربستان رفته بودیم، آنها از همه چیز حتی مشکل انگشت پای بابک حاتمی و یا جراحی گابریل هم خبر داشتند. برایم عجیب بود که آنها حتی می‌دانستند کودکان گابریل در بیمارستان برای این بازیکن گریه کرده‌اند. به هر حال آنها افرادی را دارند که همه چیز را برایشان ترجمه می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: