جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
آغاز ممنوعیت تردد موتورسیکلت در چندین محور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی گفت : در حال حاضر در بزرگراه های همت و امام علی(ع) بار ترافیک سنگین گزارش شده است.

پرویز حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: همچنین در محدوده هایی که طرح زوج و فرد اجرا می شود شاهد بار ترافیکی روان و در ورودی محورهای طرح ترافیک شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

وی در خصوص زمان تردد وسایط نقلیه سنگین افزود: در حال حاضر تردد وسایط نقلیه در ساعات 6 صبح تا 22 شب بجز شب های تعطیل که تا 12 شب است ممنوع می باشد و خودروها در صورت ورود جریمه خواهند شد و در صورت ضرورت تردد در صبح باید از شهرداری مجوز بگیرند.

معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز 26 فروردین ماه تا ساعت 24 روز جمعه 28 فروردین از محور کرج _ چالوس ، هراز ، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و باالعکس ممنوع است.

حسینی خاطرنشان کرد: در محور کرج _ چالوس با توجه به مسدود بودن محور به علت بارش شدید باران ، ریزش کوه و عدم تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس اعمال محدودیتی در صورت بازگشایی احتمالی آن تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: