جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
رئیس‌جمهور وارد ‌رشت شد

تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب پانزدهمین سفر هیئت دولت از طریق فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل وارد این شهر شد و مورد استقبال آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و جمعی از مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته‌شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روحانی از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

سفر روحانی به گیلان 2 روزه است و از صبح امروز تا عصر پنجشنبه ادامه دارد، در این سفر 10 وزیر و 3 نفر از معاونان رئیس جمهور وی را همراهی می‌کنند.

استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه رشت با حضور مسئولان انجام شد و  پس از آن دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی انجام می‌شود.

رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به گیلان بعد از ظهر با علماء، ایثارگران و برگزیدگان گیلان دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

‌رئیس جمهور ‌صبح فردا از منطقه آزاد انزلی و اسکله این شهر بازدید می‌کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد, پایان‌بخش سفر 2 روزه رئیس جمهور به گیلان نشست خبری با رسانه‌های استان است.

برنامه‌های حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور در پانزدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به گیلان در 16 شهرستان این استان اعلام شده است.

‌وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنگرود، ‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های تالش و رضوانشهر، وزیر آموزش و پرورش در شهرستان آستانه‌اشرفیه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان صومعه‌سرا، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ماسال و وزیر دادگستری در شهرستان بندرانزلی حضور می‌یابند.

براساس این گزارش، ‌وزیر اطلاعات در شهرستان‌های شفت و فومن، ‌معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل، دستیار ارشد رئیس جمهور در شهرستان آستارا، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های رودسر و املش، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرستان رودبار و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در شهرستان‌های رشت و شفت حضور می‌یابد.

رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: