جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
تانک پیشرفته ویژه مناطق قطبی/عکس

مهر: این سیستم حرکتی جدید Venturi Antarctica نام دارد که تمامی فناوری های به کار رفته در آن صرفا با این هدف بوده که بهترین نوع حرکت را در سطوح یخ زده و پوشیده از برف داشته باشد.

اخیرا Venturi Antarctica در رشته های کوههای آلپ اروپا مورد آزمایش قرار گرفته و حالا به نظر می رسد برای سرویس دهی در نقطه ای که از ابتدا مد نظر بوده یعنی قطب جنوب کاملا آماده است.
 

این سیستم حرکتی جدید توسط گروه خودروسازی Venturi Automobiles ارایه شده است. این گروه خودروسازی یک شرکت چند ملیتی محسوب می شود که تخصص آن طراحی و تولید خودروهای لوکس برقی است.

خودروی خاصی که به زودی در قطب جنوب به کار گرفته خواهد شد مجهز به دسته مخصوص هدایت کننده ای است. خودرو ظرفیت حمل تا ۵ سرنشین را دارد و جالب اینکه در دو وضعیت حرکت می کند.

Venturi Antarctica در حالت نقاله های فلزی ( که در این حالت بی شباهت به تانکی کوچک اما پیشرفته نیست) با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر و در حالت حرکت بر روی چرخها تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

به نظر می رسد این وسیله حرکتی بهترین انتخاب برای دانشمندانی باشد که برای توسعه تحقیقات خود در قطب جنوب راهی این نقطه از جهان می شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: