جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 ارديبهشت 1393     
افزایش 75 درصدی بودجه عمرانی منطقه 13 و تعریف چندین پروژه جدید

به گزارش شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 13 از افزایش 75 درصدی بودجه عمرانی منطقه و تعریف چندین پروژه جدید در این منطقه خبر داد.

شهرابی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 13 ، گفت: بدون احتساب اعتبارات جاری و املاک، بودجه عمرانی شهرداری منطقه 13 در سال 93 ، 87 میلیارد  تومان گردیده  که در مقایسه با سال گذشته رشد 75 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی منطقه در سال گذشته 50 میلیارد تومان  بوده که به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داشت، اظهار داشت: به طور کلی اعتبارات عمرانی منطقه در سال جدید رشد خوبی داشته است و می‌توان گفت رقم اختصاص یافته در حوزه اعتبارات عمرانی در مقایسه با سال‌های  گذشته بی‌سابقه بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه 13 از جمله پروژه‌های جدید منطقه 13 را  احداث مجموعه فرهنگی مقبره الشهدا‌، احداث سرای محله زینبیه‌، احداث ساختمان ستادی و پوشش مسیل‌ها، طرح تعریض خیابان پیروزی و... برشمرد و افزود:  علاوه بر این موارد‌، با  توجه به رویکرد شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران در خصوص کمک به ساخت و توسعه مساجد ‌حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت و توسعه مساجد اختصاص یافته است که این اعتبار برای کمک به ساخت  و توسعه  مساجد باب المراد‌، علی این ابی طالب(ع)‌، جعفریه‌، امام صادق(ع)‌، المهدی و سایر مساجد فعال منطقه در نظر گرفته شده است. ساخت مسجد- مدرسه نیز از دیگر طرح‌های عمرانی است که نیازمند توافق با آموزش و پرورش و مکانیابی مناسب است.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری تهران در تبدیل از سازمان خدماتی به فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت : خوشبختانه امسال اعتبارات عمرانی حوزه فرهنگی و اجتماعی افزایش قابل توجهی یافته است که این مسئله  علاوه بر توسعه سرانه های فرهنگی فضای مناسبی را برای فعالیت های اجتماعی ایجاد می کند.در این زمینه احداث زمین های ورزشی روباز، احداث مجموعه فرهنگی مقبره الشهدا ، احداث سرای محله زینبیه ، تکمیل مجتمع فرهنگی کودکان بهمن و... در دستور کار قرار گرفته است. 

 شهرابی با اشاره به اختصاص اعتبار به پروژه قطب گردشگری شرق تهران برای اولین بار تصریح کرد:  این پروژه یکی از مهم ترین پروژه هایی است که احداث آن چندین سال به طول می انجامد  . در سال 93 حدود 4 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته که شامل تعریف و اجرای پروژه های زیر ساختی ،تکمیل پروژه های نیمه تمام قبلی و طراحی واجرای فعالیت های توسعه ای است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 13  از دیگر پروژه های مهم منطقه ، تکمیل طرح تعریض خیابان پیروزی است که در سال جدید حدود 10 میلیارد تومان بابت عملیات عمرانی این معبر اختصاص یافته که در قالب  آسفالت ، پیاده رو سازی ،جدول بندی ، زیبا سازی و.. اجرایی می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: