جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام؛ اولویت اول اقدامات سال 94 شهرداری منطقه 22

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 گفت: سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری و شفافیت عملکرد در همه موضوع بویژه در موضوعات مالی باید در سال 94 سرلوحه کارها و فعالیتهایمان قرار گیرد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22در جلسه تشریح سیاستها و برنامه های ابلاغی سال 94 منطقه با اعلام اینکه رویکردها و تدابیر قالیباف شهردار تهران و تکالیفی را که وی برای منطقه تعیین کرده را به همکارانش ابلاغ می کند، اظهار كرد: باید بگونه ای عمل کنیم که نقاط ضعف سال پیش تبدیل به نقاط قوت و نقاط قوت فعالیتها نیز تقویت شود.

شهردار منطقه 22 با اشاره به شعار سال 94 مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، تصريح كرد: اگر در کارهایمان همدلی، یک دست شدن و هماهنگی در اجرای برنامه ها را مدنظر قرار دهیم، موفقیتمان چند برابر خواهد بود و این را ثابت کرده ایم که با اتحاد و فعالیت در چهارچوب ضوابط، مقررات و قوانین، کمتر دچار آسیب و معضل خواهیم شد. اگر بخواهیم برنامه هایمان با کیفیت به سرانجام برسد،لازمه اش شناخت نسبت به آن کار است.

 وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر همدلی، محبت، اعتماد و اطمینان به یکدیگر برای پیشبرد امور و هم افزایی که نتیجه اش جلب رفاه و رضایت شهروندان خواهد بود افزود: بر اساس تدابیر و رهنمودهای شهردار تهران، امسال اولویت اقدام ما رسیدگی و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام خواهد بود لذا کمیته ای را تشکیل داده ایم تا اولویتهای پروژه های مختلف در آن مطرح شود.

رویکردهای مورد تاکید شهردار تهران در سال گذشته مبنی بر سبک زندگی، هویت دینی و تغییر نگرش و فرهنگ همچنان در ارائه برنامه های مختلف مورد توجه خواهد بود.  ضرورت توجه به انضباط مالی در پیمانها و معاملات، تلاش برای ارائه خدمت با سرعت، دقت و کیفیت و قیمت مناسب، تکریم و پاسخگویی بموقع به ارباب رجوع، داشتن تعصب و عرق به سازمان، سلامت اداری، فساد اداری و شفافیت عملکرد بویژه در موضوعات مالی، رعایت شئون اخلاقی اداری و رفتاری، ارائه کار مفید در چهارچوب مقررات و با حفظ انضباط ، رفاقت، همدلی، صمیمیت و همزبانی و ... از جمله تاکیدات شهردار منطقه 22 در این جلسه به همکارانش بود.

مولایی در ادامه با یادآوری ضرورت اجرای طرح خط سفید برای تغییر نگرش و فرهنگی در رانندگی تصریح کرد: با اجرای این طرح، فرهنگ جامعه را به احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی ترغیب خواهیم کرد. طرح تفکیک زباله از مبدا نیز یکی از مواردی است که باید با توجه بیشتری دنبال شود. افزایش 8 درصدی آمار تفکیک زباله از مبدا از 15 درصد ابتدای سال 93 به 23 درصد اواخر سال، اتفاق بسیار خوبی است که می تواند ادامه دار باشد و لازمه این کار، اجرای برنامه های مشارکتی در مساجد، مدارس، سراهای محله ها و ... است. باید باور کنیم که تغییر فرهنگ و نگرش با تذکر و آموزش و تداوم آنها میسر می شود. باید با مردم ارتباط  داشته و از نیاز و مطالباتشان آگاه باشیم و در حد توان و تکلیفمان و در چهارچوب ضوابط برای برآورده کردن مطالبات آنها فعالیت کنیم.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه که در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) و با حضور تمامی معاونان، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شده بود، معاونان حوزه های توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی و توسعه شهری به تشریح عملکرد حوزه ها در سال 93 و اعلام برنامه های منطقه در سال 94 پرداختند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: