جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 فروردين 1394     
واکنش کفاشیان به بازی با بارسا

مهر: علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در خصوص تعامل صورت گرفته با کارلوس کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بالاخره ما تعامی با کی‌‎روش‌ داریم تا یک سرپرست برای تیم ملی انتخاب شود.  قرار بر این شده که این فرد تمام ارتباطات بین کی روش و فدراسیون را انجام دهد تا کادر فنی تیم ملی دغدغه‌ای نداشته باشد ما یک سرپرست را که به تایید وزارت ورزش را برساند تا وی بتواند خواسته‌های کی روش را برآورده کند. این شخص را ما انتخاب می‌کنیم.

وی درباره اینکه قرارداد جدیدی با سرمربی تیم ملی منعقد خواهد شد، افزود: قرارداد مثل سابق بوده و تنها تغییر آن این بوده که حمایت مادی و معنوی وزارت ورزش را خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا با کادر فنی تیم‌های پایه قراردادی منعقد نشده ، یادآور شد: تمام حق الزحمه مربیان تیم‌های پایه از روز اول به آنها پرداختی می‌شود و قرار است شکل تازه‌ای از قرارداد آماده شده و پس از آن به امضای طرفین برسد.

از کفاشیان پرسیده شد که آیا از ریاست جمهوری برای ماندن کی‌روش با فدراسیون فوتبال تماس گرفته شده که وی اینگونه به آن پاسخ داد: کسی با ما تماس نگرفته است. کار ما برای قطع همکاری تمام شده بود که در آن جلسه نماینده وزرارت ورزش حضور یافت و حمایت های این وزارت را اعلام کرد تا کی روش برای ماندن مجاب شود. کی‌روش کار خود را شروع کرده است و منتظر قرعه کشی است تا از فردا با هماهنگی سازمان لیگ کارها را پیش ببرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال مخالف بازی با بارسلونا است، یادآور شد: من درباره بارسلونا چیزی نشنیده‌ام. اول اینکه هرگز کی‌روش دوست ندارد بازی با تیم باشگاهی انجام دهد و در ضمن پیشنهادی بیاید کادر فنی باید آن را بررسی کند. ما قبلا یک پیشنهاد از ایتالیا داشتیم که کی‌روش عنوان کرد که برای ما موثر نیست. نظر کادر فنی این است که تیم‌های خوب به ایران می آیند. البته ژاپن هم تقاضای بازی داده و ما منتظر قرعه کشی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور بانوان در استادیوم های ورزشی توضیح داد: این موضوع فعلا در سطح سالن‌های ورزشی اجرا می شود و دستور العمل آن برای همین بخش است. فعلا هنوز دستوری حضور برای حضور بانوان داده نشده است.

وی در خصوص حل مشکل سربازی مهرداد پولادی گفت: به نظرم قوانین جدید شامل او خواهد شد. او باید بیاید و مشکل خود را حل کند که ما هم به وی کمک خواهیم کرد تا حضور فعالی در تیم ملی داشته باشد.

آیا نکونام به تیم ملی برخواهد گشت؟ کفاشیان در پاسخ به این پرسش بیان کرد: در این باره اگر کادر فنی بخواهد او بازی کند که بهتر است بیاید ولی درباره اینکه به کادر فنی اضافه خواهد شد یا خیر را من در جریان آن نیستم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون در سال جاری یادآور شد: ما در این سال شاید سه مجمع داشته باشیم. مشکلات مالی حل شده است و اگر اواخر اردیهشت ماه که حسابرس گزارش بدهد برای انتخاب دو عضور دیگر مجمع برگزار خواهیم کرد. در مهر یا آبان مجمع برای تعیین زمان انتخابات مجمع دیگری خواهیم داشت و در اسفندماه نیز سومین مجمع را برگزار می‌کنیم.

شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع دیگری بود که وی در این باره تصریح کرد: ماجرای شکایت النصر را نمی‌دانم که چه چیزی را مطرح کرده‌اند. بازی پرسپولیس یکی از بهترین روزهای فوتبال ایران در سال‌های اخیری بوده است.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا کی روش واقعا قصد جدایی از تیم ملی ایران را داشت، گفت: اگر کی روش می خواست کار را ناقص انجام دهد شرایط فرق می‌کرد. به نظرم حرفش منطقی بوده که عنوان کرد اگر مرا نمی‌خواهند بگویند تا بروم. اینکه وزارت ورزش آمده تا به عنوان نماینده دولت حمایت کند نشان می‌دهد که عزم کامل برای حمایت از تیم ملی بوجود آمده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: