جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 فروردين 1394     
82 درصد آلودگی تهران از منابع متحرک است

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران 82 درصد آلودگی تولیدی تهران را از منابع متحرک دانست و تصریح کرد: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به دنبال برنامه مفصلی جهت کاهش آلودگی هوا به ویژه منابع متحرک است.

وحید حسینی با بیان این مطلب افزود: بخشی از برنامه های کاهش آلودگی هوا در سال 93 آغازشد که کم و بیش شاهد نتایج آن هستیم.ولی عمده برنامه ها برای سال 94 و 95 برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: عمده برنامه های کاهش آلودگی هوا از منابع متحرک شامل حذف ناوگان فرسوده و افزایش حمل و نقل عمومی است که امیدواریم هرساله شاهد کاهش آلودگی در شهر تهران باشیم.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در خصوص نمایشگرهای شاخص کیفیت هوا به شهروندان در سطح شهر تهران اظهار داشت: نمایشگرهای سطح شهر برای نشان دادن شاخص کیفیت هوا فرسوده و از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند که اقدام به تعویض این نمایشگرها کردیم تا شهروندان بتوانند از وضعیت شاخص کیفیت هوای شهر تهران آگاه شوند.

حسینی نمایشگرهای شاخص کیفیت هوا را نوعی اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد:نمایشگرها مهم نیستند بلکه ما به دنبال کاهش آلودگی هوا هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: