جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آذر 1392     
اقدامات همه جانبه در خصوص احداث پل جدید بعثت به عمل خواهد آمد

به گزارش شهرداری نیوز ، مهندس خباز ها اظهار کرد: در جهت رفع مشکلات پل جدید بعثت در این جلسه وظایف هر یک از حوزه های املاک ،شهر سازی ،ترافیک و ستاد بحران تشریح شد. 

مهندس خباز ها معاون فنی و عمرانی منطقه از برگزاری سومین جلسه بررسی مشکلات احداث پل جدید بعثت خبر داد.

وی افزود : مقرر شد معاونت فنی وعمرانی نسبت به برگزاری کمیته حفاری با حضور معارضات تاسیساتی مرتبط و ستاد بحران اقدام و آزمایش مکانیکی خاک توسط مشاور را پیگیری کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه غیر همسطح ضربعلی زاده به عنوان همنیاز پروژه پل جدید بعثت می باشد افزود:با اجرای اقدامات همه جانبه اداره املاک با همکاری اداره شهرسازی در خصوص رفع معارضات ملکی نسبت به تهیه کروکی و تشکیل پرونده انفرادی املاک این پروژه اقدام و به منظور تملک این املاک با افراد و ادارات مربوطه مذاکره کند.

معاون فنی و عمرانی اظهار کرد:در این راستا حوزه ترافیک وحمل ونقل منطقه ،تخریب پل قدیمی و احداث پل جدید و زیر گذر ضربعلی زاده را در 3 فاز مختلف عهده دارخواهد شد.

وی گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک ضمن برگزاری جلسه مرتبط در خصوص این پروژه با پلیس راهبر و سرکلانتر ،گزارش مختصری در خصوص نقش پل جدید بعثت در کاهش حجم ترافیک ارائه دهد.

خباز ها در ادامه به پیش بینی مسیر جایگزین قنوات و کانال ها توسط معاونت امور شهری اشاره کرد و افزود: معاونت شهرسازی نسبت به تهیه تصویر صورتجلسه مربوط به مذاکره با مخابرات را جهت درج در سوابق حوزه عمران به انجام خواهد رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نواحی درگیر با این پروژه که شامل ناحیه 1 ،2،3 و6 می باشند موظف به تهیه حصار کارگاهی ،نوارخطرو علایم ترافیکی وهشداردهنده در مواقع پیش بینی شده ،می باشند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: