جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 فروردين 1394     
نیاز فوری به سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل شهری Via در همراهی با حامیان حمل و نقل، انجمن های تجاری و عموم مردم از کنگره خواهان بازبینی لایحه بودجه حمل و نقل فدرال شده است.

 بررسی جدیدی که توسط موسسه حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA) انجام شده نشان می دهد که بدون سرمایه گذاری بلندمدت فدرال برای حمل و نقل عمومی طی شش سال آینده بیش از 227 بیلیون دلار از بهره وری اقتصادی ملی در معرض خطر قرار دارد. بدون بودجه طولانی مدت حمل و نقل فدرال، سن آنتونیو و جوامع اطراف کشور با عدم اطمینان بزرگی رو به رو خواهند شد.

رئیس و مدیرعامل Via، Jeff Arndt گفت: "بودجه حمل و نقل فدرال برای Via و 13 شهری که در آن خدمات ارائه می کند مهم است. این بودجه کمک می کند برای آینده برنامه ریزی کرده و خدمات روزانه ارائه دهیم. امروز از کنگره می خواهیم بودجه حمل و نقل چند ساله جدیدی را تصویب کند که بودجه مشخصی را قبل از 31 می ارائه می دهد."

در حالی که آینده حمل و نقل عمومی آمریکا و شبکه جاده های آن در معرض خطر است، Via و حامیان حمل و نقل عمومی با جوامع دیگر در این کشور متحد شده و "روز حمایت از حمل و نقل" را تشکیل داده اند.

در این روز که APTA حامی آن است بیش از 260 موسسه از سراسر کشور آمریکا در تلاش هستند تا مقامات فدرال را برای تصویب بودجه حمل و نقل فدرال طولانی مدت و قابل اعتماد متقاعد کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: