جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 فروردين 1394     
تقدیر از شهردار تهران برای ارایه خدمات قابل توجه به شهروندان تهرانی

به گزارش شهرداری نیوز،اعضای هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران در دیدار با محمد باقر قالیباف، به گفت و گو و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف شهری، فرهنگی و اجتماعی پایتخت پرداختند.

اسماعیل دوستی، عضو هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران به بیان جزئیاتی از این نشست پرداخت و تاکید کرد: در این جلسه بسیار صمیمی اعضای هیات رئیسه مجمع استانداران از تلاش های بی وقفه شهردار تهران در خصوص ارایه خدمات قابل توجه به شهروندان تهرانی تشکر کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست اعضای هیات رئیسه مجمع استانداران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در خصوص مسایل فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اجرایی پایتخت، تاکید کردند که این مجمع به عنوان یک NGO بزرگ آماده است تا به شهرداری تهران در زمینه های مختلف کمک فکری داده و تجربه اعضای این مجمع در سایر کشورهای جهان را در اختیار شهرداری تهران قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطر نشان ساخت: همچنین در جریان این جلسه شهردار پایتخت ضمن تشکر از هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران، از تجربه گرانسنگ اعضای این مجمع از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون یاد کرده و از خدمات آن ها در طول این سال ها تشکر کرد.

به گفته دوستی در جریان این جلسه شهردار تهران به ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های شهری پایتخت پرداخت و تاکید کرده است که هم اکنون کارهای بزرگ در تهران رو به اتمام است و در زمینه اقدامات فنی تنها پروژه امتداد اتوبان شهید صیاد شیرازی باقی مانده است. این حالی است که شهرداری تهران در راستای رویکرد خود مبنی بر تبدیل شدن به یک نهاد اجتماعی باید به مسایل مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر تهران همچون حقوق شهروندی، استفاده مطلوب شهروندان از امکانات شهری، ایجاد مراکز تفریحی و تفرجگاهی برای مردم، توجه به اوقات فراغت و جوانان و... بپردازد.

عضو هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شهردار تهران در این جلسه بر استفاده از تجربه اعضای این مجمع در ارایه خدمات به شهروندان تهرانی استقبال کرد و به همین منظور محمود صلاحی را به عنوان مشاور خود به منظور شرکت در جلسات هیات رئیسه مجمع و انتقال تجربیات و پیشنهادات اعضا به شهردار تهران معرفی کرد.

وی افزود: در پایان این جلسه لوح تقدیری توسط دکتر علی اکبر رحمانی، رئیس هیات رئیسه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران به شهردار تهران اهدا شد.

مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران شامل 240 نفر از استانداران، وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا و معاونان رئیس جمهور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: