جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 فروردين 1394     
واکنش افشارزاده به محرومیت کرار

فارس: بهرام افشارزاده در مورد محرومیت کرار اظهار داشت: من با محمدزاده که فرد بسیار باشخصیتی است صحبت کردم و باید بگویم که این مسئله ای نیست و آن را حل می کنیم.

وی افزود: جاسم کرار را بیرون زمین اذیت می کنند در حالی که او بچه خوبی است. اگر کسی او را اذیت نکند به کسی کاری ندارد و فوتبالش را انجام می دهد. او بازی‌ساز خوبی است و هرگاه در زمین است به تیم کمک کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ما با کرار قرارداد دوساله بسته ایم و نمی توانیم به او بگوییم برود. وقتی قرارداد داریم چه کنیم؟ ما این قضیه محرومیت را درست می کنیم. همه حاشیه های ورزش ایران شده کرار و کی‌روش. باشگاه های دیگر هم حاشیه دارند اما کسی توجهی نمی کند.

افشارزاده در مورد حضور پرویز مظلومی در باشگاه استقلال گفت: او برای عید دیدنی به باشگاه آمده بود. روزی 4،5 نفر از پیشکسوتان به باشگاه می آیند بدون اینکه حاشیه ای ایجاد شود.

وی در خصوص اینکه این شائبه به وجود آمده که شاید برای مذاکره به این باشگاه آمده است، گفت: ما تا هستیم امیر قلعه نویی سرمربی تیم است و از او حمایت می کنیم. 5 بازی باقی مانده که باید محکم باشیم و از وضعیت خود دفاع کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص بدهی باشگاه به مظلومی گفت: پول نبوده که بخواهیم بدهی خود را بدهیم اما پول برسد بدهی های خود را پرداخت می کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: